Rowerem nad Zalew Zegrzyński, 24.07 (sobota)

Data: 2011-07-21 12:16:56
Autor: GT Wędrujemy
Rowerem nad Zalew Zegrzyński, 24.07 (sobota)
Zapraszamy na wycieczkę rowerową nad Zalew Zegrzyński. Pojedziemy
m.in. przez Lasy Chojnowskie i Nadarzyskie, zajrzymy na zaporę w
Dębem. Dystans ok. 70 km. Zbiórka o g. 9.30 przy stacji Metro Młociny..
Bez limitu miejsc - kto przybędzie, ten z nami jedzie.
więcej:
http://www.wedrujemy.org.pl
do zobaczenia!

Data: 2011-07-21 22:49:36
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
GT Wędrujemy pisze:
Zapraszamy na wycieczkę rowerową nad Zalew Zegrzyński. Pojedziemy
m.in. przez Lasy Chojnowskie i Nadarzyskie, zajrzymy na zaporę w
Dębem. Dystans ok. 70 km. Zbiórka o g. 9.30 przy stacji Metro Młociny.

Witaj.

Przez Lasy Chojnowskie i Nadarzyńskie będzie chyba nie po drodze ;->

Pozdrawiam

Seco

Data: 2011-07-21 17:00:04
Autor: Zbrochaty
Rowerem nad Zalew Zegrzyński, 24.07 (sobota)
On 21 Lip, 22:49, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
GT Wędrujemy pisze:

> [...]

Witaj.

Przez Lasy Chojnowskie i Nadarzyńskie będzie chyba nie po drodze ;->

no i jeszcze ten termin z duuuuzym wyprzedzeniem, gdyz najblizsza
sobota 24 lipca wypada za 10 lat, dokladnie 24 lipca 2021 roku :)))
http://www.kalendarzswiat.pl/kalendarz/2021

Data: 2011-07-22 06:18:17
Autor: Ryszard Mikke
wrote:

> [...]

no i jeszcze ten termin z duuuuzym wyprzedzeniem, gdyz najblizsza
sobota 24 lipca wypada za 10 lat, dokladnie 24 lipca 2021 roku :)))

Czyli zdaza zaliczyc Lasy Chojnowskie i Nadarzynskie, Kampinos, Puszcze
Knyszynska i Bialowieska, lasy Schwarzwaldu i wrocic przez Norwegie.

--
rmikke

Data: 2011-07-22 00:51:42
Autor: Szuwarek
On 22 Lip, 08:18, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Zbrochaty <zbroch...@gmail.com> napisa (a):

> [...]

Czyli zdaza zaliczyc Lasy Chojnowskie i Nadarzynskie, Kampinos, Puszcze
Knyszynska i Bialowieska, lasy Schwarzwaldu i wrocic przez Norwegie.

pojeździlibyście coś chłopaki zamiast trolować

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-07-22 07:59:47
Autor: Ryszard Mikke
Szuwarek <paraszu@gmail.com> napisał(a):
On 22 Lip, 08:18, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Zbrochaty <zbroch...@gmail.com> napisa (a):

Pojedziemy

> Czyli zdaza zaliczyc Lasy Chojnowskie i Nadarzynskie, Kampinos, Puszcze
> Knyszynska i Bialowieska, lasy Schwarzwaldu i wrocic przez Norwegie.

poje=BCdziliby=B6cie co=B6 ch=B3opaki zamiast trolowa=E6

Ale ja juz dzis jezdzilem http://42.pl/u/2DdI , a teraz nie moge. Tak jakos do
szesnastej nie moge.

--
rmikke

Data: 2011-07-23 15:52:11
Autor: Kosu
On 2011-07-22 09:59, Ryszard Mikke wrote:
Ale ja juz dzis jezdzilem http://42.pl/u/2DdI , a teraz nie moge. Tak jakos do
szesnastej nie moge.

Co Ci się nie podoba w al. Waszyngtona? Mi się tam jeździ całkiem
wygodnie. Przyznaję - mam okazję może raz na miesiąc, więc może czegoś
nie zauważam :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-22 10:22:22
Autor: Alfer_z_pracy
Szuwarek napisał:
pojeździlibyście coś chłopaki zamiast trolować

Takie słowa do Secosucheckiego to strzał we własną stopę :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-07-23 02:43:47
Autor: GT Wędrujemy
On 22 Lip, 10:22, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Szuwarek napisał:

> pojeździlibyście coś chłopaki zamiast trolować

Takie słowa do Secosucheckiego to strzał we własną stopę :-)

Pzdr
A.

Oczywiście chodziło o lasy CHOTOMOWSKIE (a jekieżby inne :-)))))

Data: 2011-07-21 23:45:22
Autor: Titus Atomicus
Rowerem nad Zalew Zegrzyński, 24.07(so bota)
In article <j0a3d5$okh$1@inews.gazeta.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

GT Wędrujemy pisze:
> [...]

Witaj.

Przez Lasy Chojnowskie i Nadarzyńskie będzie chyba nie po drodze ;->

Tez mi sie tak wydawalo, ale moze chodzi o petle wokol Warszawy.
To tylko kilkaset kilometrow.

TA

Rowerem nad Zalew Zegrzyński, 24.07 (sobota)