Rowerem po Iranie

Data: 2011-05-05 08:34:46
Autor: fa agy
Rowerem po Iranie
Hej - ostatnio przy okazji wrzutki o mojej prezentacji nt. rowerowania
m.in. po Iranie zrobił się tu niezły flame - teraz gwoli
informacyjnej, jeśli komuś mocno się nudzi to zapraszam do wersji
pisanej, jeśli nie - potraktujcie to jako spam
http://www.kryvan.yoyo.pl/zwiastun.php
http://www.kryvan.yoyo.pl/iran1.php
http://www.kryvan.yoyo.pl/iran2.php
http://www.kryvan.yoyo.pl/iran3.php

pozdrower,
Michał Piec

Data: 2011-05-06 07:50:42
Autor: mihau
Rowerem po Iranie

No nieźle! Nie przeczytałem jeszcze wszystkiego, ale przygoda mocna.
Stracić dokumenty i pieniądze w Iranie to nie przelewki. Musiałeś mieć
niezłego pecha, że spotkało Cię to w tak przyjaznym kraju. Ale jakoś
nie dziwi mnie, że akurat w Shiraz :)

Jakie masz plany na ten rok?

--
mihau

Data: 2011-05-07 06:42:42
Autor: NomaD_FH
Rowerem po Iranie
Rewelacyjnie sie czyta. Masz swietny styl.

Z niecierpliwoscia czekam na ciag dalszy :)

pzdr

--
Grzesiek "Nomad"

Data: 2011-05-10 09:04:57
Autor: fa agy
Rowerem po Iranie
Dzięki za miłe słowa:) Taka pogoda, że ciężko przysiąść i coś
dobazgrać.

Odnośnie planów na wakacje to jeszcze nie są sprecyzowane(jak zwykle),
mam ok 45-50dni wolnego i ok 28czerwca ruszę gdzieś na wschód. Chyba
będzie to po prostu Rosja - jestem otwarty na jakieś propozycja -
cierpię na deficyt kompanów

pozdrawiam,
Michał Piec

Rowerem po Iranie