Rowerem po Księżycu

Data: 2011-05-15 22:40:56
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerem po Księżycu
Nieco prowokacyjnie w tytule, ale przypadkiem na stronie NASA wpadłem na
takie coś:
http://www.nasa.gov/topics/moonmars/moonbuggy2011/moonbuggy_2011_final.html

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-15 14:05:08
Autor: Jesse
Rowerem po Księżycu
Polecam wpisać " Moon Buggy Race" na youtube. Co ciekawe te rowery to
składaki - jednym z wymogów jest możliwość upchnięcia ich na
przestrzeni ( jeśli dobrze pamiętam) 4x4m.

Data: 2011-05-16 09:02:04
Autor: Fabian
Rowerem po Księżycu
W dniu 15.05.2011 23:05, Jesse pisze:
Polecam wpisać " Moon Buggy Race" na youtube. Co ciekawe te rowery to
składaki - jednym z wymogów jest możliwość upchnięcia ich na
przestrzeni ( jeśli dobrze pamiętam) 4x4m.

Aby to była przestrzeń to potrzebna jest jeszcze jedno xXm. Jeżeli
trzeci wymiar jest dowolny to chyba nie muszą się składać jeżeli mają
mieć 4 metry długości i 4 metry szerokości. No chyba, że to ma być
autobus ;)

Fabian.

Data: 2011-05-16 01:16:26
Autor: kaczor1
Rowerem po Księżycu
Data: 2011-05-16 19:41:12
Autor: emil
Rowerem po Księżycu
W dniu 2011-05-16 09:02, Fabian pisze:
[...]

4x4x4 stopy chyba czy 1,2m3

Data: 2011-05-16 18:43:17
Autor: Ryszard Mikke
Rowerem po Księżycu
emil <emilpromil@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> trzeci wymiar jest dowolny to chyba nie muszą się składać jeżeli mają
> mieć 4 metry długości i 4 metry szerokości. No chyba, że to ma być

4x4x4 stopy chyba czy 1,2m3

4x4x4 stopy to ponad półtora m3.

rmikke

Data: 2011-05-16 21:48:43
Autor: emil
Rowerem po Księżycu
W dniu 2011-05-16 20:43, Ryszard Mikke pisze:
[...]

Skrót myślowy : 1,2m bok sześcianu

Data: 2011-05-17 02:37:35
Autor: kaczor1
Rowerem po Księżycu
On 16 Maj, 21:48, emil <emilpro...@gmail.com> wrote:

> 4x4x4 stopy to ponad półtora m3.

Skrót myślowy : 1,2m bok sześcianu- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Panowie.
Na drugim filmie jest pokazane, jak sędziowie sprawdzają gabaryty
łazika, przy pomocy szablonu.
Oczywiście, że chodzi o sześcian 4x4x4 stopy.

Rowerem po Księżycu