[waw] Rowerem po Moście Śląsko-Dąbrowskim

Data: 2009-11-12 17:38:33
Autor: Adrian S.
[waw] Rowerem po Moście Śląsko-Dąbrowskim
Ryszard Mikke wrote:

Potrzebuje szybko-szybko informacji, jak się jeździ rowerem po
Śląsko-Dabrowskim. Ujdzie w tłoku, czy jest tak ciasno, że lepiej ominąć
Świętokrzyskim?

Rozumiem że już po ptokach, ale ja jak jeździłem przed remontem to jechałem
po linii oddzielającej kawałek tramwajowy od reszty. Teraz z tego co
widziałem to kierowcy robią prawie że parking z pasa ruchu więc też bym tak
jechał prawie po tram-bus-pasie.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-11-12 18:01:13
Autor: zly
Dnia Thu, 12 Nov 2009 17:38:33 +0100, Adrian S. napisał(a):

[...]

Też tak jeździłem i były same plusy: nie trzeba bylo lawirować, samochody
nie musiały manewrować by cię wyprzedzać - było dużo miejsca. Teraz jest
beznadziejnie :) Mniej miejsca (zwłaszcza  przy miśkach) i trzeba uważać na
busy. Aż mi się odechciało tamtędy jeździć.
--
marcin

Data: 2009-11-12 23:09:08
Autor: Ryszard Mikke
Adrian S. <adriansochoSPAM@NIEgmail.com> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:

> [...]

po linii oddzielającej kawałek tramwajowy od reszty. Teraz z tego co
widziałem to kierowcy robią prawie że parking z pasa ruchu więc też bym tak

Też mi tak wyszło po pierwszych paru metrach - leciałem skrajem torowiska,
bardzo gładko i przyjemnie. Za tunelem zrobiło się luźno i spokojnie można
było jechać, jak PoRD przykazał, prawa stroną. Przy Czterech Smutnych nawet tą
prawa do samego skrzyżowania dojechałem, rzeczywiście zostawili mi miejsce. rmikke

--

[waw] Rowerem po Moście Śląsko-Dąbrowskim