'Rowerem przez Chiny, Wietnam i Kambodze'

Data: 2009-11-13 02:07:36
Autor: Titus Atomicus
'Rowerem przez Chiny, Wietnam i Kambodze'
Witam,
W ksieganiach widzialem 'Rowerem przez Chiny, Wietnam i Kambodze' Robba MAciaga. Miekka okladka, wydawnictwo 'Zysk i S-ka'.
Czy to jest to samo (poza okladkami) co wczesniej ukazalo sie w serii 'Poznaj Swiat' w Bernardinum?

TA

Data: 2009-11-13 09:43:14
Autor: Renata Golebiowska
Dnia 13.11.2009 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

[...]

Moim zdaniem to samo, albo prawie. Ale przecież chyba najprościej zapytać Roberta.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-11-13 12:54:45
Autor: Titus Atomicus
'Rowerem przez Chiny, Wietnam i Kambodze'
In article <slrnhfq712.lb4.Renata.Golebiowska@195-mo6-2.acn.waw.pl>,
 Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> wrote:

> [...]

Moim zdaniem to samo, albo prawie. Ale przecież chyba najprościej zapytać Roberta.

Jak masz z nim jakis kontakt, to zapytaj, prosze.

TA

Data: 2009-11-13 15:20:16
Autor: Renata Golebiowska
> [...]

Moim zdaniem to samo, albo prawie. Ale przecież chyba najprościej zapytać Roberta.

Jak masz z nim jakis kontakt, to zapytaj, prosze.

Podaję wędkę:
http://www.ku-sloncu.org/
http://www.podrozerowerowe.info/index.php

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-11-14 15:47:42
Autor: Titus Atomicus
'Rowerem przez Chiny, Wietnam i Kambodze'
In article <slrnhfqqp0.o35.Renata.Golebiowska@195-mo6-2.acn.waw.pl>,
 Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> wrote:

Podaję wędkę:
http://www.ku-sloncu.org/
http://www.podrozerowerowe.info/index.php

E, dziekuje za taka wedke.
Strone Robba znam jeszcze z czasow kiedy wyruszal z Ania do Indi.

Znowu odpowiedz nie na temat. Myslalem ze znasz autora osobiscie.

TA

Data: 2009-11-14 07:51:36
Autor: Michał Wolff
On 14 Lis, 15:47, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Znowu odpowiedz nie na temat. Myslalem ze znasz autora osobiscie.

Znowu lenistwo do sześcianu. Robert mieszka w Londynie - myślisz, że
Renata będzie tam lecieć żeby się go zapytać? Dała Ci do niego
kontakt, jak Cię interesują wiadomości na temat jego książki - możesz
do niego napisać, na pewno chętnie odpowie. Ale jak oczekujesz, że
ktoś to za Ciebie zrobi - to oczekujesz trochę za wiele, nie jesteśmy
w przedszkolu.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-17 19:28:54
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
'Rowerem przez Chiny, Wietnam i Kambodze'
w odpowiedzi Michał Wolff na post news:d867d535-e2f4-489f-92f2-
c1e216cbd5e1@d10g2000yqh.googlegroups.com z So 14 lis 2009 16:51:36 pisze co nastepuje:

Robert mieszka w Londynie - myślisz, że
Renata będzie tam lecieć żeby się go zapytać?

ja lece, ale nie zapytam :))
wedka drogi Titusie :)) wedka

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-11-18 01:59:12
Autor: Titus Atomicus
'Rowerem przez Chiny, Wietnam i Kambodze'
In article <Xns9CC6D0585EE24baltaz4r@127.0.0.1>,
 Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote:

ja lece, ale nie zapytam :))
wedka drogi Titusie :)) wedka

O, nastepny, ktory nie czyta ze zrozumieniem.
A przeciez obszernie odpowiedzialem juz kol Golebiowskiej w tym i sasiednim watku.

TA

Data: 2009-11-18 02:07:46
Autor: stefandora
[...]

O widzę, wolfue.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 02:16:01
Autor: stefandora
stefandora wrote:
[...]

Wolflue.

Nie ma to jak popraiac swoje własne dowcipy (to już wiadomo, że się śmiać).

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 02:29:31
Autor: stefandora
stefandora wrote:
stefandora wrote:
[...]

ha hahahhahahahhhaaaaaaa

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-14 21:59:12
Autor: Renata Golebiowska
Dnia 14.11.2009 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

Podaję wędkę:
http://www.ku-sloncu.org/
http://www.podrozerowerowe.info/index.php

E, dziekuje za taka wedke.
Strone Robba znam jeszcze z czasow kiedy wyruszal z Ania do Indi.

I mimo to nie wiesz, jak się z nim skontaktować, żeby zapytać o książkę?

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-11-15 00:22:50
Autor: Titus Atomicus
'Rowerem przez Chiny, Wietnam i Kambodze'
In article <slrnhfu6h0.6ah.Renata.Golebiowska@195-mo6-2.acn.waw.pl>,
> [...]

> Strone Robba znam jeszcze z czasow kiedy wyruszal z Ania do Indi.

I mimo to nie wiesz, jak się z nim skontaktować, żeby zapytać o książkę?

Wiem kto jest autorem. I nawet mam gdzies maila do niego.

Ale IMHO to jest jak z autostopem.
Zatrzymuje sie samochody na drodze. I to jest fair, choc oczywiscie skutecznosc jest slabsza.
Niektorzy podchodza do kierowcow na parkingach/stacjach beznynowych.
Skuteczniejsze, ale mniej sportowe. To takie molestowanie juz jest.

Ale pewnie i tak tego nie zrozumiesz.

TA

Data: 2009-11-17 19:30:16
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
'Rowerem przez Chiny, Wietnam i Kambodze'
w odpowiedzi  na post news:Titus_Atomicus-
A114EF.00225015112009@news.onet.pl z N 15 lis 2009 00:22:50 pisze co nastepuje:

To takie molestowanie juz jest.

zapewne chcesz, aby Renata molestowala w Twoim imieniu Robba.
a to jest naklanianie do popelnienia przestepstwa :)

Data: 2009-11-17 19:28:15
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
B57308.15474214112009@news.onet.pl z So 14 lis 2009 15:47:42 pisze co nastepuje:

Znowu odpowiedz nie na temat. Myslalem ze znasz autora osobiscie.

ja znam, ale nie zapytam.
wedka jest jak najbardziej wskazana :)