Rowerem przez zebrę

Data: 2012-08-08 19:46:10
Autor: Bartas_M5
Rowerem przez zebrę
Przez głupia pindę, facet może mieć problemy.
Dla mnie rowerzysta na przejściu dla pieszych nie istnieje.
na szczęście dla nich, jak do tej pory, zawsze zdążyli zahamować, albo zakręcić szybciej tymi swoimi pedałkami i przeskoczyć na mm przed maską.

Data: 2012-08-08 19:51:16
Autor: PlaMa
Rowerem przez zebrę
W dniu 2012-08-08 19:46, Bartas_M5 pisze:

Dla mnie rowerzysta na przejściu dla pieszych nie istnieje.
na szczęście dla nich, jak do tej pory, zawsze zdążyli zahamować, albo
zakręcić szybciej tymi swoimi pedałkami i przeskoczyć na mm przed maską.

Jesteś żywym przykładem dlaczego powinni przeprowadzać testy psychologiczne przed wydaniem prawa jazdy :/

Data: 2012-08-08 20:31:29
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Rowerem przez zebrę
W dniu 2012-08-08 19:51, PlaMa pisze:
[...]

Albo przed udostępnieniem internetu. Trolli by nie było.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-08-08 21:56:00
Autor: Marek Dyjor
Rowerem przez zebrę
PlaMa wrote:
[...]

a co z kartami rowerowymi?

Data: 2012-08-08 22:09:37
Autor: Shrek
Rowerem przez zebrĂŞ
On 2012-08-08 21:56, Marek Dyjor wrote:

Jesteś żywym przykładem dlaczego powinni przeprowadzać testy
psychologiczne przed wydaniem prawa jazdy :/

a co z kartami rowerowymi?

Nic.

Shrek.

Data: 2012-08-09 13:59:28
Autor: Rafał Grzelak
Rowerem przez zebrę
Marek Dyjor wrote:

PlaMa wrote:
> psychologiczne przed wydaniem prawa jazdy :/

a co z kartami rowerowymi?

Po 18. roku zycia?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-08-08 20:49:43
Autor: jerzy.n
Rowerem przez zebrę

Użytkownik "Bartas_M5" <Bartas_M5@op.pl> napisał w wiadomości news:jvu8l9$e4l$1news.icpnet.pl...
[...]

Jeden taki przeskakiwał przez zebrę z kolesiem i rodzina świeczki pali w miejscu tragedii ...

Data: 2012-08-10 13:52:00
Autor: Andrzej Lawa
Rowerem przez zebrę
W dniu 08.08.2012 19:46, Bartas_M5 pisze:
[...]

Hmm... To "M5" to może przypadkiem od BMW? Tak mi jakoś do stereotypu
pasuje ;->

Data: 2012-08-11 08:53:46
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Rowerem przez zebrę
[...]

A potem Twoja mama kazała Ci wyłączyć GTA i wziąć się za podręcznik matematyki do V klasy...

--
                      Wojciech Smagowicz

Rowerem przez zebrę