[pyt]Rowerem wokół Tatr

Data: 2009-06-23 20:08:03
Autor: Jacenty
[pyt]Rowerem wokół Tatr
Planujemy wkrótce z koleżanką objechać Tatry po trasie Rajdu wokół Tatr.
http://www.zuz.mom.pl/rower/trasy.php?s=tatry

Pewnie na tej grupie są osoby,które przejechały tą trasę lub mają jakąś wiedzę na jej temat.

W związku z tym mam kilka pytań:
-z której strony lepiej atakować?
Od Łysej Polany czy Czarnego Dunajca?

-gdzie najlepiej zatrzymać się na nocleg po trasie?
W jeden dzień na pewno tego nie ogarniemy ;-)

-co warto po drodze zobaczyć?

Będę wdzięczny za każdą informację

Pozdrawiam rowerowo
Jac

Data: 2009-06-23 22:23:35
Autor: Titus Atomicus
[pyt]Rowerem wokół Tatr
In article <h1rcn3$p4q$1@inews.gazeta.pl>,
 "Jacenty" <jacekglm.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

Będę wdzięczny za każdą informację

E, ja bym zaczal od Zakopanego i Lysej Polany.
To chyba najtrudniejszy zjazd/podjazd. Wiec przyjemniej go zjezdzac niz podjezdzac w drugim kierunku.

TA

Data: 2009-06-23 23:06:47
Autor: amrac
[pyt]Rowerem wokół Tatr
Myśmy jechali od Chochołowa. Jeden dzień - nie jest tak źle! Trafiliśmy na wiatr zachodni więc większość trasy było z a nie pod wiatr. Myślę, że to należy brać po uwagę planując kierunek marszu.

Data: 2009-06-23 23:22:37
Autor: Peter K!SS
[pyt]Rowerem wokół Tatr
Pewnie na tej grupie są osoby,które przejechały tą trasę lub mają jakąś
wiedzę na jej temat.

Witaj, przejechałem 3 razy: zawsze z Zakopanego przez Łysą Polanę i dalej zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Tak jest trudniej! Szczególnie wypadający na ok. 140 km podjazd pod Kwaczanske Sedlo daje w kość.

W związku z tym mam kilka pytań:
-z której strony lepiej atakować?

Łatwiej od Chochołowa. Ciekawiej od Łysej Polany.

-gdzie najlepiej zatrzymać się na nocleg po trasie?
W jeden dzień na pewno tego nie ogarniemy ;-)

Tu nie pomogę. Jeździłem w jeden dzień - spokojnie w 8 godzin się da (średnia 25 km/h). Jednak ta trasa wymaga kondycji.

-co warto po drodze zobaczyć?

Odsyłam do tego tekstu: http://bikeboard.pl/index.php?d=turystyka&g=31&art=253. Jest tam też profil wysokościowy tej trasy.

Pozdrawiam rowerowo
Jac

Pozdrawiam

Piotr

Data: 2009-06-24 01:51:20
Autor: Titus Atomicus
[pyt]Rowerem wokół Tatr
In article <h1rh3a$ub7$1@news.onet.pl>,
 "Peter K!SS" <peter_kiss@poczta.onet.pl> wrote:

> -co warto po drodze zobaczyć?

Odsyłam do tego tekstu: http://bikeboard.pl/index.php?d=turystyka&g=31&art=253. Jest tam też profil wysokościowy tej trasy.

O, fajne. I pomysl tez mi sie podoba. A czy po drodze sa jakies fajne biwaki, gdzieby mozna namiot rozbic i zeby bylo niedrogo i ladnie (widoczki)?
I jak z bezpieczenstwem w przypadku biwakowanie na dziko? Bo slyszalem o jakichs agresywnych mniejszosiach cyganskich...

TA

Data: 2009-06-24 08:41:17
Autor: lukket
[pyt]Rowerem wokół Tatr

[...]

Romowie raczej będą poza główną trasą, w wioskach przy drogach dojazdowych do Tatr, np skręcając z Tatrzańskiej Polanki na wschód, lub zjeżdżając do Kieżmarku. Myślę, że chyba nie robią "zbrojnych wypadów" na północ ;)
Jeżeli chodzi o noclegi to znam temat tylko od strony pól namiotowych, na pewno jest kilka w Tatrzańskiej Łomnicy (ale to chyba trochę zbyt wcześnie) - wrażenia średnio ciekawe, powinno być też chyba za L. Mikulaszem przy jeziorze. A widoczki przy dobrej pogodzie są cały czas.

pozdr
ŁukaszT

Data: 2009-06-24 16:26:43
Autor: Titus Atomicus
[pyt]Rowerem wokół Tatr
In article <h1shqg$qbh$1@inews.gazeta.pl>, lukket <luket@gazeta.pl> wrote:

[...]

Ze na trasie widoczki sa caly czas to wiem.
Chodzilo mi o to, czy na biwaku (ktore przeciez nie zawsze sa przy samej drodze) nie mam tylko widoku na podworko sasiadow.

TA

Data: 2009-06-24 00:07:32
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
[pyt]Rowerem wokół Tatr
Dnia 23-06-2009 o 22:08:03 Jacenty <jacekglm.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

kiedy i w jakim czasie planujecie ten objazd?
ja z moja dziewoja tez sie wybieramy, jakos przelomem lipca i sierpnia  zapewne, albo jakos inaczej, jakis "dlugi wikend" 4dni, z tym ze trasa z  Łącka, do Łącka ~300km.
planuje tez ta "trzysetke" przejechac samotnie lub w parze, tylko chwilowo  pogoda nie nastraja i para sie spsula, bo MadMan jedzie w balkany :(

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-06-24 17:17:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[pyt]Rowerem wokół Tatr
Panie Leszek \"Cousie\" Pasoń, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:op.uvzzqurqoyxcx3qsi-lap.domain_not_set.invalid> przy ul....

planuje tez ta "trzysetke" przejechac samotnie lub w parze, tylko chwilowo  pogoda nie nastraja i para sie spsula, bo MadMan jedzie w balkany :(

Spoko, przyjedziemy na zlot to możemy jechać dookoła Tatr.

Data: 2009-06-25 08:17:04
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
[pyt]Rowerem wokół Tatr
Dnia 24-06-2009 o 17:17:30 Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):

[...]

noooo, to jest dobry pomysl :>

Data: 2009-06-24 09:23:57
Autor: Jan Cytawa
[pyt]Rowerem wokół Tatr
Jacenty napisał:

Planujemy wkrótce z koleżanką objechać Tatry po trasie Rajdu wokół Tatr.
http://www.zuz.mom.pl/rower/trasy.php?s=tatry

Pewnie na tej grupie są osoby,które przejechały tą trasę lub mają jakąś wiedzę na jej temat.

ja jechalem w lewo. Zaczelismy w Jurgowie, przez Zakopane , Chocholow.
Spalismy w pensjonacie w Liptowskim Hradku, naprzeciwko ruin hradu. To
bardzo dobre miejsce, jest gdzie trzymac rowery i w zeszlym roku bylo
niedrogo. O ile pamietam to po 300KS. Na miejscu mozna zjesc sniadanie i
obiad. W tym roku po przejsciu na Eu nie mam pojecia jakie sa ceny.

Jan Cytawa

Data: 2009-06-24 17:48:46
Autor: amrac
[pyt]Rowerem wokół Tatr

[...]