Rowerem wzdłuż zachodniej granicy

Data: 2016-07-20 21:15:40
Autor: Piotr aka dracorp
Rowerem wzdłuż zachodniej granicy
Witam
W sobotę zaczyna mi się urlop. Wstępny plan jest aby pojechać wzdłuż zachodniej granicy. Na razie nie mam żadnego większego planu. Natrafiłem na razie na to:
http://goo.gl/rxwt11 i http://bird.pl/index.php?id=82
Kiedyś o tym coś tam słyszałem ale może coś jeszcze jest na zachodniej granicy? Jakiś odpowiednik wschodniego velo?
Docelowo chcę także dotrzeć na szlak orlich gniazd ale to później. Mam 2 tygodnie więc raczej się wyrobię.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Rowerem wzdłuż zachodniej granicy