Rowerem z dziećmi w Pomorskim

Data: 2012-04-19 00:20:33
Autor: Jojek
Rowerem z dziećmi w Pomorskim
Witam, mam prośbę !

Znacie może strony internetowe przystępnie opisujące infrastrukturę
 rowerową w danej miejscowości (w szczególności interesują mnie
okolice
 woj. Pomorskiego). Chodzi o to żeby była wyszczególniona długość
DDR-
 ów, szlaków rowerowych, jakość itp. Moja siostra wybiera się z
 dzieciakami (7 i 4 latek) na weekend majowy i nie może nigdzie
znaleźć informacji na
 ten temat. Jeśli nie strona, to może polecicie coś z doświadczenia ?
 Najlepszy byłby camping + jeziorko + duuuużo łatwych szlaków
 rowerowych ;)

Data: 2012-04-19 11:37:53
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 19 Apr 2012 00:20:33 -0700, Jojek napisał(a):

A tutaj: http://www.it-pomorze.pl/zakladka/zawartosc/40/szlaki-rowerowe ?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-19 22:33:19
Autor: Wojtek Paszkowski

"Jojek" <piozag@gmail.com> wrote in message

[...]

oj, takie cuś to chyba robią tylko gminy z dotacji na tworzenie "ścieżek
rowerowych", nie spodziewałbym się po czymś takim jakiejkolwiek sensowności.
A nasze "DDR" i szlaki rowerowe zazwyczaj stanowią wyznacznik, którędy
lepiej się nie pchać.

Dla tak małych dzieci najlepiej byłoby chyba wybrać jakieś płaskie okolice.
Proponuję coś wzdłuż Brdy od Tucholi w górę. Zaborszczyzna i PN "Bory
Tucholskie" (Swornegacie, Drzewicz, Charzykowy itp) mogą być w sam raz - w
miarę płasko, puste leśne asfalty tudzież leśne dukty, dużo jezior i
jeziorek. Infrastruktura turystyczna też bardzo bogata i na każdą kieszeń.
Tylko warto z miejscowymi skonsultować, w które leśne drogi nie warto się
pchać, bo obok ładnych szutrówek trafiają się okrutne piaskownice (z
wyznaczonymi szlakami rowerowymi ;)). Ewentualnie okolice jez. Wdzydze,
najciekawiej jest po północnej stronie, po Lipusz i Kościerzynę.

pozdr

Data: 2012-04-19 23:21:10
Autor: Jojek
Rowerem z dziećmi w Pomorskim
Dzięki za odpowiedzi, siostra myślała właśnie o Swornychgaciach :) A
ze szlakami rowerowymi już mam parę  fajnych doświadczeń (jeżdżenie w
kółko), czy też te same kolory dwóch różnych tras :D Czyli rozumiem że
mapka+miejscowi = sukces. Dzięki

Data: 2012-04-22 09:43:17
Autor: Robert Ostrowski
Rowerem z dziećmi w Pomorskim
Nie jest żle. Byłem w zeszłym roku na pomorzu i mocno sie tego terenu
obawiałem. Jednak generalnie jest ok. Jest wprawdzie kilka odcinków gdzie
trzeba przejechać głowną drogą lub jest niewielki odcinek piaszczysty albo
droga prowadzi donikąd spodziewałem się czegoś znacznie gorszego. Może moje wyprawa nieco ci pomorze

https://picasaweb.google.com/104321146266412146583/Pomorze2011

Data: 2012-04-22 10:10:54
Autor: Robert Ostrowski
Robert Ostrowski <robertrobert1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]