"Rowerki biegowe" dla dzieci

Data: 2011-06-29 23:44:30
Autor: biodarek
"Rowerki biegowe" dla dzieci
W dniu 29.06.2011 22:58, Kosu pisze:
Witam,
Od jakiegoś czasu widzę wzrost popularności takich "tworów" zwanych
czasem rowerkami biegowymi. Przykład:
http://www.komukomu.pl/skin/img_wyprzedaze/236/zdjecieWyprzedazy.jpg
Ktoś zna genezę powstania? Czy to ma wyrabiać u dzieci równowagę i
nawyki na przyszłość? Szczerze mówiąc: kiedy patrzę jak używają tego
maluchy w Warszawie, to boję się, że bardziej im to szkodzi niż pomaga
(w perspektywie pedałowania za kilka lat).

A jak używają?
Tak http://www.youtube.com/watch?v=7uYSctSJ8KA ?

--
biodarek

Data: 2011-06-30 08:59:13
Autor: Kosu
"Rowerki biegowe" dla dzieci
On 2011-06-29 23:44, biodarek wrote:
A jak używają?
Tak http://www.youtube.com/watch?v=7uYSctSJ8KA ?

No tak na pewno nie.

Najczęściej widuję dzieci, które czasem trochę się odepchną, ale głównie ciągną to za sobą. Albo rodzice ciągną, a dziecko idzie, bo ma już dość. Ogólnie wydaje mi się, że najczęściej kupuje się coś takiego maluchowi i niech sobie robi co chce - duże elementy, więc nie zje.

Stąd właściwie nie widuję dzieci, które się na tym płynnie jadą, a raczej takie zmagające się. No i najczęściej poruszają się wolniej, niż mogłyby iść. Mnie by to nie zachęciło :)

Tymczasem filmiki na youtube (dzięki!) pokazują, że da się to lepiej wykorzystać. Nie mniej nie uważam, żeby 360 albo jazda na jednej nodze były szczytem wykorzystania roweru, ale zakładam, że filmy są z USA (większość ~3-latków w bluzach z kapturami...).

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-06-30 07:19:30
Autor: Ryszard Mikke
Kosu <665@epf.pl> napisał(a):
On 2011-06-29 23:44, biodarek wrote:
> [...]

Stąd właściwie nie widuję dzieci, które się na tym płynnie jadą, a raczej takie zmagające się. No i najczęściej poruszają się wolniej, niż mogłyby iść. Mnie by to nie zachęciło :)

No nie wiem. U mnie w firmie dwie osoby kupily to dzieciakom i teraz bez
roweru za nimi nie nadazaja...

--
rmikke

--