"Rowerki biegowe" dla dzieci

Data: 2011-06-30 09:06:29
Autor: whitey
"Rowerki biegowe" dla dzieci
On 29/06/11 21:58, Kosu wrote:
Witam,
Od jakiegoś czasu widzę wzrost popularności takich "tworów" zwanych
czasem rowerkami biegowymi. Przykład:
http://www.komukomu.pl/skin/img_wyprzedaze/236/zdjecieWyprzedazy.jpg
Ktoś zna genezę powstania? Czy to ma wyrabiać u dzieci równowagę i
nawyki na przyszłość? Szczerze mówiąc: kiedy patrzę jak używają tego
maluchy w Warszawie, to boję się, że bardziej im to szkodzi niż pomaga
(w perspektywie pedałowania za kilka lat).

Domyślam się, że to bardzo modny gadżet, bo kilka desek, zawias z szafki
i dwa kółka z wózka dla dzieci kosztują średnio 200 zł. Tzn. niewiele
mniej niż dziecięcy pseudorower z Carrefour, który - co by o nim nie
powiedzieć - wydaje się ciekawszą zabawką :)

uwazam ze te rowerki to super pomysl, niemniej mojemu starszemu po
prostu odkrecilem pedaly i kolka, i sie nauczyl lapac rownowage
zjezdzajac z gorki w dwa dni (to samo mam zamiar z drugim zrobic)
to taka uwaga jakbys chcial niskobudzetowo objechac temat, chyba ze masz
jeszcze inne dzieci mlodsze, wtedy jak najbardziej super sprawa
btw pedalownia tez z gorki wlasnie uczylem. najpierw trzymania nog na
pedalach potem obracania bez wysilku i jakos poszlo

--
whitey

Data: 2011-06-30 13:21:50
Autor: Wojtek Sobociński
"Rowerki biegowe" dla dzieci
whitey wrote:

On 29/06/11 21:58, Kosu wrote:
> [...]
> mniej niż dziecięcy pseudorower z Carrefour, który - co by o nim nie
> powiedzieć - wydaje się ciekawszą zabawką :)

Szkoda kasy na tuptupa, to jedno. Szkoda kasy na rower z marketu, to
drugie (dziecinne markeciaki są strasznie parszywe :/).

uwazam ze te rowerki to super pomysl

Za speca trzeba dać 170 pln - ja uważam, że lepiej dołożyć tę kasę do
porządnego roweru i zrobić jak Kosu i ja :)

niemniej mojemu starszemu po
prostu odkrecilem pedaly i kolka, i sie nauczyl lapac rownowage
zjezdzajac z gorki w dwa dni (to samo mam zamiar z drugim zrobic)

Ja zrobiłem tak samo ze swoimi :) I trzeba pamiętać, żeby opuścić
siodełko.

"Rowerki biegowe" dla dzieci