"Rowerki biegowe" dla dzieci

Data: 2011-06-30 08:51:14
Autor: damian
"Rowerki biegowe" dla dzieci
Dnia Wed, 29 Jun 2011 22:58:44 +0200, Kosu <665@epf.pl> napisal(a):
Kto¶ zna genezę powstania? Czy to ma wyrabiać u dzieci równowagę i nawyki na przyszło¶ć? Szczerze mówi±c: kiedy patrzę jak używaj± tego maluchy w Warszawie, to boję się, że bardziej im to szkodzi niż pomaga (w perspektywie pedałowania za kilka lat).

Domy¶lam się, że to bardzo modny gadżet, bo kilka desek, zawias z szafki i dwa kółka z wózka dla dzieci kosztuj± ¶rednio 200 zł. Tzn. niewiele mniej niż dziecięcy pseudorower z Carrefour, który - co by o nim nie powiedzieć - wydaje się ciekawsz± zabawk± :)

pozdrawiam,
PK

Córka dostała biegowy (metalowy) na 3 urodziny w kwietniu. Obecnie już
jeĽdzi na 12" bez bocznych kółek :). Pedałować nauczyła się jeszcze
wcze¶niej na trójkołowcu.

pozdrawiam
Damian

Data: 2011-06-30 15:57:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
"Rowerki biegowe" dla dzieci
W dniu 2011-06-30 10:51, damian@o2.pl pisze:
Dnia Wed, 29 Jun 2011 22:58:44 +0200, Kosu<665@epf.pl>  napisal(a):
Ktoś zna genezę powstania? Czy to ma wyrabiać u dzieci równowagę i
nawyki na przyszłość? Szczerze mówiąc: kiedy patrzę jak używają tego
maluchy w Warszawie, to bojÄ™ siÄ™, ĹĽe bardziej im to szkodzi niĹĽ pomaga
(w perspektywie pedałowania za kilka lat).

Domyślam się, że to bardzo modny gadżet, bo kilka desek, zawias z szafki
i dwa kółka z wózka dla dzieci kosztują średnio 200 zł. Tzn. niewiele
mniej niż dziecięcy pseudorower z Carrefour, który - co by o nim nie
powiedzieć - wydaje się ciekawszą zabawką :)

pozdrawiam,
PK

Córka dostała biegowy (metalowy) na 3 urodziny w kwietniu. Obecnie już
jeździ na 12" bez bocznych kółek :). Pedałować nauczyła się jeszcze
wcześniej na trójkołowcu.

To tylko świadczy o tym, że biegowy dostała o rok-półtora za późno.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-07-01 07:50:54
Autor: damian
"Rowerki biegowe" dla dzieci
Dnia Thu, 30 Jun 2011 15:57:08 +0200,
Marcin \"Kenickie\" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisal(a):
> [...]
> wcześniej na trójkołowcu.

To tylko świadczy o tym, że biegowy dostała o rok-półtora za późno.

Na jesieni była jeszcze zamała, jak próbowała na rowerku w sklepie przy
maksymalnie opuszczonym siodełku to były problemy z podparciem się nogami.
Przez zimę urosła te brakuj±ce centymatry. Obecnie na biegowym jeĽdzi
samodzielnie (tzn daję jej sprzęt i w parku bawi się sama),
ale na takim z pedałami nie umie sama ruszyć. Jak j± posadze i nadam
prędko¶ć to jedzie, pedałuje, zawraca, zatrzymuje się bez wywrotki
i łapania, z ruszaniem samodzielnie s± problemy brakuje jeszcze kilku cm.
Nie chciałem j± jeszcze wsadzać na normalny rower, ale sama się uparła
że chce jeĽdzić jak brat :).

ps. Wczoraj w tesco widziałem taki biegowy z hamulcem za 109 pln. pewnie
za jaki¶ czas będzie tego tle że ceny używanych spadn± do kilkudziesięciu
zł.

pzrd
Damian

Data: 2011-07-01 11:01:05
Autor: Kret - praca
"Rowerki biegowe" dla dzieci

Użytkownik <damian@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iuju8u$1jj$1srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]

maksymalnie opuszczonym siodełku to były problemy z podparciem się nogami.

To Ľle rowerka szukałe¶, fakt my kupili¶my w czechach ale mały ¶migał na nim jak szalony jak miał 18mcy...

www.kluchojady.waw.pl

Data: 2011-07-01 12:03:49
Autor: kawoN
"Rowerki biegowe" dla dzieci
W dniu 11-07-01 11:01, Kret - praca pisze:

To źle rowerka szukałeś, fakt my kupiliśmy w czechach ale mały śmigał na nim
jak szalony jak miał 18mcy...

To zależy od tego jak był duży. Ja mam najniższy z dostępnych na rynku i moja 18 miesięczna córa nie miała szans. Ale od niej bywały większe
dzieci nawet 9 miesięczne :)

--
kawoN
-