Rowerowa biedronka

Data: 2011-04-27 10:34:04
Autor: dex_pl
Rowerowa biedronka
DK <duzakropka@gmail.com> napisał(a):
Od 25 kwietnia:
Koszulka i spodenki:
http://www.biedronka.pl/cms/img/u/Non_food/nf_2011.04.25/01/01_b.jpg
http://www.biedronka.pl/cms/img/u/Non_food/nf_2011.04.25/01/02_b.jpg

Bylem rano w LIDLu, nic nie kupiłem (maszynek/okularów nie bylo, butów ni potrzebuje) - szukałem koszulki. Po pracy przejechałem się do Biedronki i jedną zakupiłem. Na pierwszy rzut oka i dotyk - wyglądała ok. Okazało się, że rozmiarówka jest lekko w góre - wziąłem XL (takie normalnie noszę) a lepsza błaby L.

Co do koszulki - trzy kieszenie z tyłu (2 małe, 1 duża) + na tej dużej suwak z dodatkową kieszonką (i ten suwak ma elementy odblaskowe). Bardzo przewiewna, ale jednocześnie dość dobrze osłania nerki. Wieczorem po 30min jazdy (sama koszulka, bez bielizny pod spodem) nie było mi zimno - nawet po ~3min stania. Tył odpowiednio przedłużony - myślę, że spełnia swoją rolę. Koszulka sucha, choć na ciele zbierał się już pot. Minusem dla mnie jest dość luźny kołnierz - ale to skutek mojej chudej szyi oraz trochę za dużego rozmiaru.

Ogólnie jak na 30 pln - myślę, że warto - kolory to czerwony/żółty/niebieski.

Spodni nie widziałem.

--

Rowerowa biedronka