[Prasa] Rowerowanie na poziomie

Data: 2010-08-23 23:15:46
Autor: Jan Kowalski
[Prasa] Rowerowanie na poziomie
Jan Kowalski wrote:

A oto jak poziomy nie daj± rady góralom:
http://www.youtube.com/watch?v=NoU_JmCL_k4

Tak mniej więcej od połowy trwania filmiku... I albo ten kolarz na poziomie jest super (ale gdzie on ma te mię¶nie?!), albo ci kolarze na góralach i szosach nie daj± rady :PPPPPP
No? No to jak jest z tymi podjazdami p.Karweta?

Data: 2010-08-23 23:34:03
Autor: MadMan
Dnia Mon, 23 Aug 2010 23:15:46 +0200, Jan Kowalski napisał(a):

I albo ten kolarz na poziomie jest super (ale gdzie on ma te mię¶nie?!

Dobrzy górale wła¶nie tak wygl±daj± - chudzielce "bez mię¶ni". --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-24 00:45:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Prasa] Rowerowanie na poziomie
Jan Kowalski bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre¶lić):
No to jak jest z tymi podjazdami p.Karweta?

Jak mój laptop wróci z serwisu to obejrzę, bo desktop nie daje możliwo¶ci
ogl±dania YT. W każdym razie, już ¶miem podejrzewać, że zrobiono jakie¶ lipne porównanie
między pip± na 'pionowcu' a jakimi¶ masterem na poziomce.

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-24 18:35:48
Autor: Iguan007

"Jan Kowalski" <kowalski.jan@z.polski.pl> wrote in message news:4c72e503$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
Jan Kowalski wrote:

A oto jak poziomy nie daj± rady góralom:
http://www.youtube.com/watch?v=NoU_JmCL_k4

I o czym ten filmik ma niby swiadczyc? Przeciez nie wiemy ile kilometrow maja juz w nogach poszczegolni kolarze i czy akurat sie scigaja.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-08-24 11:40:19
Autor: Fabian
W dniu 24.08.2010 10:35, Iguan007 pisze:
"Jan Kowalski" <kowalski.jan@z.polski.pl> wrote in message news:4c72e503$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
Jan Kowalski wrote:

A oto jak poziomy nie daj� rady g�ralom:
http://www.youtube.com/watch?v=NoU_JmCL_k4

I o czym ten filmik ma niby swiadczyc? Przeciez nie wiemy ile kilometrow maja juz w nogach poszczegolni kolarze i czy akurat sie scigaja.

Świadczy o tym, że poziomem można wyprzedzić pion pod górę ;)

Fabian.

Data: 2010-08-25 04:25:33
Autor: Iguan007
[Prasa] Rowerowanie na poziomie

"Fabian" <fabian@niematakiegoadresu.pl> wrote in message news:i50422$e1d$1news.task.gda.pl...

Swiadczy o tym, ze poziomem mozna wyprzedzic pion pod góre ;)

Masz racje, mozna. Podobnie jak stara Ukraina z zardzewialym lancuchem _mozna_ wyprzedzic po gore nowoczesna szosowce. Tyle, ze wyciaganie z tego wnioskow "Ukraina z zardzewialym lancuchem jest lepsza bo szybsza" bedzie nieco zabawne.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-08-25 01:50:31
Autor: Jan Kowalski
Iguan007 wrote:

[...]

Nie bardzo rozumiem co ma na celu ta przeno¶nia jakiej użyłe¶... Możesz nam j± obja¶nić? Jej działanie?
Bo twoja dotychczasowa teza, że Twoim zdaniem poziomka zostaje w tyle w jeĽdzie pod górkę została wła¶nie kompletnie obalona i zgnieciona w drobny pył...

Data: 2010-08-25 07:28:39
Autor: Fabian
W dniu 25.08.2010 01:50, Jan Kowalski pisze:
Iguan007 wrote:

[...]

Z faktu, że zaistniała sytuacja w której rower poziomy wyprzedził rower
pionowy nic nie wynika, tak samo jak by nie wynikało faktu, że ukraina
wyprzedziła rower górski. Jeżeli tego nie rozumiesz, to może kto¶ inny
będzie miał wenę i Ci to wytłumaczy :P

Fabian.

Data: 2010-08-25 07:31:41
Autor: Fabian
Iguan007 wrote:

[...]

Heh, jednak spróbuje jeszcze w inny sposób. Czy z tego filmu
http://www.youtube.com/watch?v=Xm6vKBn5Q9U

wynika, że Fiat 126p jest samochodem (konstrukcja) szybsz± niż Porsche 911?

Fabian.

Data: 2010-08-25 11:50:07
Autor: Tomasz Minkiewicz
[Prasa] Rowerowanie na poziomie
On Wed, 25 Aug 2010 07:31:41 +0200
> [...]

> pionowy nic nie wynika, tak samo jak by nie wynikało faktu, że ukraina
> wyprzedziła rower górski. Jeżeli tego nie rozumiesz, to może ktoś inny

Heh, jednak sprĂłbuje jeszcze w inny sposĂłb. Czy z tego filmu
http://www.youtube.com/watch?v=Xm6vKBn5Q9U

wynika, ĹĽe Fiat 126p jest samochodem (konstrukcja) szybszÄ… niĹĽ Porsche 911?

No szczerze mówiąc – tak. Tzn. ściślej mówiąc wynika, że ten konkretny
maluch ma jednak wyraźnie lepsze odejście niż ten konkretny porsche.
To chyba nie był najlepszy przykład. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-08-25 14:37:25
Autor: Fabian

Iguan007 wrote:

[...]

Fakt! No to wyobraźcie sobie, że to się działo na autostradzie i nie był
to wyścig :)

Fabian.

[Prasa] Rowerowanie na poziomie