Rowerowanie za granic膮 - przepisy.

Data: 2014-07-03 07:41:13
Autor: Andrzej W.
Rowerowanie za granic膮 - przepisy.
Cze艣膰,

Czy macie wiedz臋 i mogliby艣cie si臋 podzieli膰 informacjami na temat przepis贸w obowi膮zuj膮cych rowerzyst贸w w Austrii, S艂owacji i na W臋grzech?
Migaj膮ce lampki, obowi膮zkowe wyposa偶enie roweru, kaski, kamizelki?
Co je艣li chodzi o posiadanie gazu pieprzowego i scyzoryka (wielko艣膰)?

--
AWa.

Data: 2014-07-04 08:44:47
Autor: Andrzej W.
Rowerowanie za granic膮 - przepisy.
W dniu 2014-07-03 07:41, Andrzej W. pisze:> Cze艣膰,

> [...]
> Migaj膮ce lampki, obowi膮zkowe wyposa偶enie roweru, kaski, kamizelki?
> Co je艣li chodzi o posiadanie gazu pieprzowego i scyzoryka (wielko艣膰)?

Kaski:
http://wrower.pl/prawo/kask-rowerowy-obowiazkowy,2310.html
http://www.magazynrowerowy.pl/index.php?id=1191&backPID=391

Alkohol:
http://ibikekrakow.com/2012/02/29/austria-limit-08-%E2%80%B0-dla-nietrzezwych-rowerzystow/
http://ibikekrakow.com/2012/06/05/tylko-mandat-dla-nietrzezwych-rowerzystow-na-slowacji/
http://ibikekrakow.com/2012/01/27/wegry-limit-alkoholu-0-ale-dla-rowerzystow-tylko-mandaty/

Co do obowi膮zkowego wyposa偶enia to jeszcze nie wiem.

--
AWa.

Data: 2014-07-04 09:04:41
Autor: Andrzej W.
[...]

Zestawienie przepis贸w drogowych dla ca艂ej Europy z uwzgl臋dnieniem rowerzyst贸w:
http://www.urloplany.pl/title,Drogowe_przepisy_w_Europie,pid,871.html

--
AWa.

Rowerowanie za granic膮 - przepisy.