Rowerowe Jaworzno jego mać

Data: 2009-10-21 19:31:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerowe Jaworzno jego mać
Jaworzno chce uchodzić za nowoczesne miasto. Super. Cieszę się, że będę
mieszkał w nowoczesnym mieście.
Popatrzmy zatem na tzw. Zachód. Na przykład do Holandii czy Danii. Co
widzimy w wielkich miastach? ROWERY!
A co widzimy w Jaworznie? Też widać rowery. Ale na znakach B-9.
Dzisiaj postanowiłem obczaić nowe rondo w centrum miasta. Jadę, jadę,
patrzę... Majaczy mi się znak. Podjeżdżam bliżej: B-9. WTF? Nie wiem po co,
nie wiem na co. B-9 stoi jak byk. Kiedyś w weekend wezmę aparat i to sfocę
wszystko.
Parodia. Rozpiździli całe centrum miasta w celu zrobienia go "nowoczesnym".
I w ramach nowoczesności stawiają B-9.
Przy okazji sfocę też kawałek mojej drogi na uczelnię, gdzie muszę prawo
łamać (bo innej drogi nie ma).
Wyzłośliwiłem się i czekam na porady: do kogo pisać, żeby zrobili z tym
porządek? MZDiM nie reaguje. Rozpatrywałem nocne przekręcanie znaków, ale
to jest ostateczna ostateczność...

Data: 2009-10-21 12:01:01
Autor: Michał Wolff
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 21 Paź, 19:31, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Rozpatrywałem nocne przekręcanie znaków, ale
to jest ostateczna ostateczność...

Obawiam się, że to jedyne sensowne rozwiązanie, tak prędko pewnie
kolejnych nie postawią :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-21 21:07:02
Autor: Tomek Banach
Rowerowe Jaworzno jego mać
Michał Wolff wrote:
On 21 PaĹş, 19:31, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Rozpatrywałem nocne przekręcanie znaków, ale
to jest ostateczna ostateczność...

Obawiam się, że to jedyne sensowne rozwiązanie, tak prędko pewnie
kolejnych nie postawią :)

jaka kare mozna dostac za przestawianie znakow ?

Tomek

Data: 2009-10-22 07:25:35
Autor: Tomek
Rowerowe Jaworzno jego mać
Tomek Banach pisze:
jaka kare mozna dostac za przestawianie znakow ?

Kodeks Wykroczeń:
Art. 85. § 1. Kto samowolnie ustawia, niszczy, uszkadza, usuwa, włącza lub wyłącza znak, sygnał, urządzenie ostrzegawcze lub zabezpieczające albo zmienia ich położenie, zasłania je lub czyni niewidocznymi,
podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
§ 2. Tej samej karze podlega, kto samowolnie niszczy, uszkadza, usuwa lub ustawia znak turystyczny.
§ 3. W razie popełnienia wykroczenia określonego w § 1 lub 2 można orzec obowiązek zapłaty równowartości zniszczonego lub uszkodzonego przedmiotu albo obowiązek przywrócenia do stanu poprzedniego.

Data: 2009-10-21 22:39:15
Autor: Rowerex
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 22 Paź, 06:25, Tomek <x...@y.z> wrote:

podlega karze aresztu, ograniczenia wolności

B-9 to ograniczenie wolności, więc jest już kara, zatem trzeba dokonać
przestępstwa ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-10-22 21:06:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerowe Jaworzno jego mać
Tomek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Tomek Banach pisze:
[...]

A czy jeżeli nakleję na znaku kartkę to będzie to "zniszczenie,
uszkodzenie, usunięcie, włączenie lub wyłączenie znaku"?

Data: 2009-10-23 09:07:20
Autor: johnkelly
Rowerowe Jaworzno jego mać
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

A czy jeżeli nakleję na znaku kartkę to będzie to "zniszczenie,
uszkodzenie, usunięcie, włączenie lub wyłączenie znaku"?

Tak.

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl
blog: www.maciejrozalski.eu .........................................

Data: 2009-10-21 12:10:31
Autor: Rowerex
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 21 Paź, 18:31, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

U mnie po remontach dróg jest to samo. Może jest jakiś cichy prikaz z
góry, by tak właśnie robić.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-10-21 12:38:36
Autor: Michał Wolff
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 21 Paź, 21:10, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

U mnie po remontach dróg jest to samo. Może jest jakiś cichy prikaz z
góry, by tak właśnie robić.

Wojtek Paszkowski wrzucał tu dyrektywę znakowania, B-9 zaleca się
stawać wszędzie tam, gdzie wzdłuż drogi są ścieżki. I po moim
wyjeździe na Mazury - widzę, że drogowcy jak najbardziej się do tego
stosują.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-21 21:50:30
Autor: MadMan
Rowerowe Jaworzno jego mać
Dnia Wed, 21 Oct 2009 12:38:36 -0700 (PDT), Michał Wolff napisał(a):

Wojtek Paszkowski wrzucał tu dyrektywę znakowania, B-9 zaleca się
stawać wszędzie tam, gdzie wzdłuż drogi są ścieżki

A co jeśli jest B-9 i wygląda na to, że nie ma żadnej możliwości
ominięcia tego? Podobno w Jaworznie właśnie taki "kfiatek" występuje. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-10-21 22:31:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerowe Jaworzno jego mać
MadMan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Sfocę to zobaczycie te idiotyzmy (już są dwa, a dla nieznających miasta:
trzy). Niestety nie wiem kiedy sfocę. Najbliższy weekend mam zajęty. --

Data: 2009-10-21 13:44:55
Autor: Jesse Custer
Rowerowe Jaworzno jego mać
Może pobawić się w partyzantkę z drogowcami i robić z tymi B-9 to co
kierowcy z fotoradarami? ;)

Data: 2009-10-22 20:33:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerowe Jaworzno jego mać
Jesse Custer bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Może pobawić się w partyzantkę z drogowcami i robić z tymi B-9 to co
kierowcy z fotoradarami? ;)

Wczoraj właśnie myślałem: wydrukuję wielkie "30" i nakleję na znaku.
Ciekawe jaka będzie reakcja ;-D

Data: 2009-10-22 15:34:11
Autor: Saurus
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 22 Paź, 20:33, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
Wczoraj właśnie myślałem: wydrukuję wielkie "30" i nakleję na znaku.
Ciekawe jaka będzie reakcja ;-D

Chcesz mandat za przekroczenie prędkości dostać? :-)

Data: 2009-10-23 09:06:47
Autor: johnkelly
Rowerowe Jaworzno jego mać
[...]

Pomijam aspekty twojej ewentualnej odpowiedzialności prawnej za to, niemniej gwarantuję ci, że jeśli tego dokonasz i nie wpadniesz to te 30 będzie wisieć aż się odklei, a nawet może się zdarzyć, że przyjedzie radosna ekipa odpowiedzialna za tę drogę i w związku z odklejeniem się napisu wymieni znak na ograniczenie do 30...

Data: 2009-10-25 18:25:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerowe Jaworzno jego mać
johnkelly bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
przyjedzie radosna ekipa odpowiedzialna za tę drogę i w związku z odklejeniem się napisu wymieni znak na ograniczenie do 30...

Dla mnie bomba - samochody będą jeździć z prędkością rowerzysty.

Data: 2009-10-25 13:24:07
Autor: Saurus
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 25 Paź, 18:25, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

> napisu wymieni znak na ograniczenie do 30...

Dla mnie bomba - samochody będą jeździć z prędkością rowerzysty.

Raczej będą się narażać na mandat 400 zł zamiast 200 zł :>

Data: 2009-10-21 22:28:56
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerowe Jaworzno jego mać
Michał Wolff bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

No właśnie sęk w tym, że u mnie w mieście jest B-9, a nie ma jak objechać
DDR albo CPR. To co, kurna, mam się s-pieszy-ć i iść chodnikiem prowadząc
rower? :/

Data: 2009-10-22 00:40:06
Autor: szaman
Rowerowe Jaworzno jego mać
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

No właśnie sęk w tym, że u mnie w mieście jest B-9, a nie ma jak objechać
DDR albo CPR. To co, kurna, mam się s-pieszy-ć i iść chodnikiem prowadząc
rower? :/

No, w Jaworznie to jest jedna wielka porażka...
DK79 z samymi B-9tkami...
Tak samo droga spod EJIII na Jeleń... Tam intencji stawiajacych ten znak pojac nie potrafie...
Wiem, ze umysl moj ograniczony jest i ulomny, ale zeby az tak?

sz

Data: 2009-10-23 09:41:01
Autor: Ludek Vasta
Rowerowe Jaworzno jego mać
szaman wrote:
Tak samo droga spod EJIII na Jeleń... Tam intencji stawiajacych ten znak pojac nie potrafie...
Wiem, ze umysl moj ograniczony jest i ulomny, ale zeby az tak?

Czy chodzi o znak w tym miejscu?
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=16&lat=50.20616&lon=19.19692&layers=B00000FT&mlat=50.20469&mlon=19.19958

Też mnie w tym roku zaskoczył, bo ta droga przynajmniej w weekendy jest prawie bez ruchu samochodowego. Jadąc od Jaworzna do Mysłowic (z południowego wschodu na północny zachód) nie zauważyłem żadnej informacji lub wręcz znaku, że jakieś 100 metrów po prawej jest początek ścieżki rowerowej. Taki rowerzysta nagle ma zakaz wjazdu i nie widzi żadnej możliwości, jak go ominąć. Chodniku tam nie ma. Ścieżka przez las po lewej jest dla MTB only - wiem, bo tam byłem rok temu. Biała droga na mapie odbijająca z ulicy Promienna w prawo to wjazd do elektrowni (parking i przystanek autobusowy), więc niemiejscowy rowerzysta na trasie powiedzmy z Krakowa do Katowic nie ma powodu przypuszczać, że tam jest coś ciekawego dla rowerzystów. On jest tylko przejazdem, nie bierze udziału w jeździe na orientację. Poza tym z mapy widać, że ścieżka rowerowa jest bardzo kręta.

Zdjęcia satelitarne w mapach google są nezbyt dobrej jakości, ale sytuację stosunkowo dobrze widać na zdjęciach w zumi.pl.

Ludek

Data: 2009-10-22 13:33:49
Autor: SHP
Rowerowe Jaworzno jego mać
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
Wojtek Paszkowski wrzuca=B3 tu dyrektyw=EA znakowania, B-9 zaleca si=EA
stawa=E6 wsz=EAdzie tam, gdzie wzd=B3u=BF drogi s=B1 =B6cie=BFki.

Przecież w szczegółach do rozporządzenia w sprawie znaków stoi jasno, że B-9 stawią się tylko w miejscach, w których po prostu trudno zauważyć jakąś DDR.. Po kiego więc dublowanie znaków, jeśli metr obok jest dobrze widoczna oznakowana DDR , z której rowerzysta ma obowiązek korzystać ?

Data: 2009-10-22 08:01:19
Autor: Rowerex
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 22 Paź, 14:33, "SHP" <sh...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

stawią się tylko w miejscach, w których po prostu trudno zauważyć jakąś DDR.

Prawo, rozporządzenia, przepisy - wiecie co dziś powiedział Marszałek
Senatu B. Borusewicz? Przyznam, że byłem i wciąż jestem w szoku po tym
co usłyszałem.

"B.B.: Ja nie wiem, no. Czy tu zostało przekroczone prawo, powie
prokuratura. W mojej ocenie nie, dlatego że nawet jeżeli został
przekroczony regulamin, to wtedy można postawić zarzut, jeżeli było to
działanie na szkodę, mające wyrządzić szkodę państwu albo szkodę
naszemu społeczeństwu. Zaś robienie wszystkiego, żeby tam była
produkcja, to dla mnie nie jest zarzut."

http://www.polskieradio.pl/jedynka/sygnalydnia/?id=20346

Co z tej wypowiedzi wynika? Ano, że można lać na wszelkie B9,
ograniczenia ruchu, zakazy wjazdów itp. Wystarczy "nie działać na
szkodę państwu i społeczeństwu" i działać w dobrej wierze.

Skoro takie rzeczy mówi publicznie urzędnik stojący na czele organu
władzy ustawodawczej, to ja już kompletnie chyba zgłupiałem....

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-10-22 17:31:12
Autor: kaczor1
Rowerowe Jaworzno jego mać
Rowerex pisze:
[...]

Tak to już w życiu bywa że niektórzy są głupcami a inni robią czasem z siebie głupców.

Ale czy należy brać z nich przykład ?

--
Pozdrawiam Roland

Data: 2009-10-23 08:50:55
Autor: Tomek
Rowerowe Jaworzno jego mać
Rowerex pisze:
[...]

Nie znam kontekstu powyższego cytatu, ale to jest kwestia "filozoficzna". Czy mamy dążyć do tego, żeby było nam - jako ogółowi społeczeństwa - możliwie "dobrze", czy żeby możliwie dobrze było paragrafom. Ideałem byłoby, gdyby te cele były zbieżne. Bywa, że nie są - wtedy mamy dylemat - czy zrobić dobrze człowiekowi, czy paragrafowi.

Data: 2009-10-23 09:43:02
Autor: Rowerex
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 23 Paź, 07:50, Tomek <x...@y.z> wrote:
Rowerex pisze:

> [...]

> władzy ustawodawczej, to ja już kompletnie chyba zgłupiałem....

Nie znam kontekstu powyższego cytatu, ale to jest kwestia

Kontekstem jest naruszanie zasad przetargu w wiadomej i głośnej
sprawie - ale MHO kontekst jest mało ważny, ważne jest pewne
przesłanie jakie niesie ta wypowiedź.

[...]

Zgadza się. Jeśli prawo uniemożliwia działanie dla dobra ogółu, to
należy je zmienić tak by to umożliwiało. Natomiast publiczne
wypowiadanie kwestii "naruszono jakieś tam regulaminy, ale nie
wykazano celowego działania na czyjąś korzyść, więc nie ma winy i
żadnej odpowiedzialności" jest IMHO wysoce szkodliwe.

Idąc tym tokiem rozumowania  - wolno mi jechać 100km/h w miejscu gdzie
jest ograniczenie 50km/h jeśli nie działam na niczyją szkodę celowo..
Może akurat mój "wyjątek byłby wyjątkowy" bo jechałbym z chorym do
szpitala, ale inni poszliby a skróty i stwierdzili, że również to był
wyjątek, bo akurat zaspali i śpieszyli się do pracy, działając w
dobrej wierze i nikomu nie szkodząc.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-10-23 09:02:47
Autor: johnkelly
Rowerowe Jaworzno jego mać
SHP pisze:
[...]

A jeśli nadjedzie z kierunku, z którego ta DDR nie jest tak dobrze widoczna?

Data: 2009-10-21 21:47:24
Autor: BoDro
Rowerowe Jaworzno jego mać
"Rowerex" napisał:

U mnie po remontach dróg jest to samo. Może jest jakiś cichy prikaz z
góry, by tak właśnie robić.

to wygląda na ogólnopolską akcję. W znanych mi miasteczkach po remontach
skrzyżowań i pojawieniu się na nich rond, rondek, rondusiek porobiono
dookoła DDR  - zaczynają się pięćdziesiąt metrów przed rondem i kończą
pięćdziesiąt za rondem :-). Oczywiście przed wjazdem na takie "ogacone"
ścieżkami ronda pojawiają się B-9...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-10-21 12:55:02
Autor: Michał Wolff
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 21 Paź, 21:47, "BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote:

[...]

Dokałdnie takich kilka rozwiązań widziałem na tych Mazurach, widać, że
świeżo wybudowane.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-21 22:26:44
Autor: MadMan
Rowerowe Jaworzno jego mać
Dnia Wed, 21 Oct 2009 12:55:02 -0700 (PDT), Michał Wolff napisał(a):

[...]

I jakie to ma uzasadnienie logiczne? Bo ja nie widzę. Żeby nie było - Rybnik jest słynny właśnie z dużej ilości rond, gdzie by
się w zasadzie nie pojechało jakieś rondo będzie. I bardzo lubię te
skrzyżowania, a jeszcze jakby kierowcy wrzucali kierunkowskazy z głową
na nich...

Data: 2009-10-22 01:59:51
Autor: Michał Wolff
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 21 Paź, 22:26, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

I jakie to ma uzasadnienie logiczne? Bo ja nie widzę.

Sens ma taki, że jest to wyrzucanie rowerów z jezdni - czyli
ułatwianie życia kierowcom. Rower zawsze jakimś tam utrudnieniem dla
kierowcy jest. A ci co takie przepisy forsują patrzą na sprawę z
punktu widzenia kierowcy nie rowerzysty.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-22 12:29:34
Autor: kamtzu
Rowerowe Jaworzno jego mać
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:hx8ow8s1euj2.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
I jakie to ma uzasadnienie logiczne? Bo ja nie widzę.

takie, ze wiekszosc rowerzystow niestety nie zna zasad poruszania sie po rondzie...
(niestety widze to po swoich znajomych - tych nie posiadajacych prawa jazdy)

Data: 2009-10-22 13:24:24
Autor: Wojtek Paszkowski
Rowerowe Jaworzno jego mać
"kamtzu" <kamtzu@tlen.usunTo.pl> wrote in message news:hbpat4$i7l$1news.interia.pl...

takie, ze wiekszosc rowerzystow niestety nie zna zasad poruszania sie po rondzie...
(niestety widze to po swoich znajomych - tych nie posiadajacych prawa jazdy)

śmiem twierdzić nawet, że większość rowerzystów nie zna podstawowych zasad ruchu drogowego i znaczenia większości znaków. Czy to powód, aby zakazać jazdy rowerem po drogach publicznych?

pozdr

Data: 2009-10-22 13:38:15
Autor: johnkelly
Rowerowe Jaworzno jego mać
Wojtek Paszkowski pisze:
[...]

Byłby to pewien argument gdyby nie to, że twoje stwierdzenie jest lekko przesadzone. IMO większość użytkowników dróg orientuje się w znakach na tyle dobrze by dać sobie radę. Inna rzecz, że w szkołach winno się uczyć PoRD i znaków w sposób nieco bardziej życiowy niźli bywa to obecnie (jeśli w ogóle bywa).

Data: 2009-10-22 13:43:31
Autor: ...::QRT::...
Rowerowe Jaworzno jego mać
Dnia Thu, 22 Oct 2009 12:29:34 +0200, kamtzu napisał(a):

[...]

a bo to kierowcy znają? Przecież wiekszości nawet do głowy nie przychodzi
iż może istnieć coś takiego jak krzyżowanie dróg równorzędnych.  --
www.warszawski.info

Data: 2009-10-22 13:59:02
Autor: kaczor1
Rowerowe Jaworzno jego mać
kamtzu pisze:
[...]

Prowadziłeś jakieś badania w tym kierunku ,które skłoniły Cię do takiego wniosku ?
Bo Twoi znajomi nie stanowią większości rowerzystów.

Wg mnie większość kierowców nie zna zasad poruszania sie po
rondzie. Niestety widzę to po swoich znajomych - tych posiadających prawa jazdy.
Wniosek równie absurdalny.

Prawdą jest że ronda sprawiają problem zarówno kierowcą jak i rowerzystom jednak nie jest to powód do tego aby zakazywać im jazdy.

Most Grota [WAW] kierowcy notorycznie łamią ograniczenie prędkości (wątpię żeby powodem była nieznajomość przepisów) czy jest to powód do tego aby postawić tam zakaz wjazdu a most przeznaczyć dla tych użytkowników którzy przepisów nie łamią ?

Nieznajomość przepisów nie zwalnia z ich przestrzegania.

--
Pozdrawiam Roland

Data: 2009-10-22 23:17:26
Autor: Titus Atomicus
Rowerowe Jaworzno jego mać
In article <hbpat4$i7l$1@news.interia.pl>,
> [...]

(niestety widze to po swoich znajomych - tych nie posiadajacych prawa jazdy)

A co jest w tym skomplikowanego?
Tak to jest jak mlodziez klasykow nie czyta (Tytus, Romek i A'Tomek, ksiega II, i rozaliowe prawko jazdy).

TA

Data: 2009-10-23 00:29:55
Autor: Coaster
Rowerowe Jaworzno jego mać
[...]

Budowa Rozalii z Papciem to pestka:

"To zawory, a to tloki
poruszaja wal na boki.
Tu pradnica tam chlodnica
ot i cala tajemnica."

Z pamieci, wiec moze nie dokladnie ale w klimacie poezji podworkowej A'Tomka
;-)

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-10-22 23:15:26
Autor: Titus Atomicus
Rowerowe Jaworzno jego mać
In article <9f7fbd59-03f6-4edd-82eb-28172ab39860@p23g2000vbl.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

Dokałdnie takich kilka rozwiązań widziałem na tych Mazurach, widać, że
świeżo wybudowane.

Ale gdzie, dokladnie?

TA

Data: 2009-10-22 14:22:01
Autor: Michał Wolff
Rowerowe Jaworzno jego mać
On 22 Paź, 23:15, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Ale gdzie, dokladnie?

W Kętrzynie, w Gołdapii
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-22 23:38:44
Autor: Wojtek Paszkowski
Rowerowe Jaworzno jego mać

"Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> wrote in message news:f1332c2c-3e3a-4cb1-8730-2bccc1e005a1b18g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

i na Warmii: w Lidzbarku, Ornecie...

Ta ostatnia na zdjęciu:

http://picasaweb.google.com/wpaszk/OpOtkamiWarmii#5358078351431552882

heh, akurat radiowóz się napatoczył i trzeba było dla świętego spokoju skorzystać z "infrastruktury rowerowej", na szczęście tylko na chwilę ;)

ps. Gołdapi przez jedno "i". Taki nietypowo. Podobnie jak "Słupi", "Rumi"

pozdr

Data: 2009-10-23 07:43:29
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Rowerowe Jaworzno jego mać
Dnia Thu, 22 Oct 2009 23:38:44 +0200, Wojtek Paszkowski napisał(a):

http://picasaweb.google.com/wpaszk/OpOtkamiWarmii#5358078351431552882

heh, akurat radiowóz się napatoczył i trzeba było dla świętego spokoju skorzystać z "infrastruktury rowerowej", na szczęście tylko na chwilę ;)

Jakiej infrastruktury? Przecież wyraźnie przed tą kostką jest B-9. :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-10-23 07:42:50
Autor: Menel
Rowerowe Jaworzno jego mać
Marek 'Qrczak' Potocki <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 22 Oct 2009 23:38:44 +0200, Wojtek Paszkowski napisał(a):

> http://picasaweb.google.com/wpaszk/OpOtkamiWarmii#5358078351431552882

Jakiej infrastruktury? Przecież wyraźnie przed tą kostką jest B-9. :)

Nie, chyba tu trzeba zejść z rowera i wejść na infrastrukturę.
I tak luzik. W Gołdapi(od wschodu) pierwszy wjazd na infrastrukturę jest ze 100m za znakiem.

Data: 2009-10-23 11:13:13
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Rowerowe Jaworzno jego mać
Dnia Fri, 23 Oct 2009 07:42:50 +0000 (UTC), Menel napisał(a):

[...]

A widzisz gdzieś tam jakieś C-13? Nie ma infrastruktury, albo ze wstydu się
za drzewo schowała ;D

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-10-23 11:58:02
Autor: Wojtek Paszkowski
Rowerowe Jaworzno jego mać

"Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> wrote in message news:jo3czfabv0nm$.1amtu1ufveisc$.dlg40tude.net...

A widzisz gdzieś tam jakieś C-13? Nie ma infrastruktury, albo ze wstydu się
za drzewo schowała ;D

raczej za B-9, jak się dobrze przyjrzysz na powiększeniu, to ujrzysz kawałek człowieczka ze znaku C-13/16.

pozdr

Data: 2009-10-23 08:55:03
Autor: Wojtek Paszkowski
Rowerowe Jaworzno jego mać
"Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> wrote in message news:1mmg83ziu98in$.b96rhkmn24go$.dlg40tude.net...

heh, akurat radiowóz się napatoczył i trzeba było dla świętego spokoju
skorzystać z "infrastruktury rowerowej", na szczęście tylko na chwilę ;)

Jakiej infrastruktury? Przecież wyraźnie przed tą kostką jest B-9. :)

tak teoretycznie, w/g ustawy, B-9 zakazuje poruszania się po _jezdni_ drogi, przy której jest postawiony

pozdr

Data: 2009-10-22 13:42:06
Autor: SHP
Rowerowe Jaworzno jego mać
BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):
[...]

Apropos rond - wyganianie rowerzystów z miejsc, w których i tak nierzadko poruszają się szybciej, niż kierowcy, jest bezsebsownym pomysłem.
Gdyby tu chodziło jeszcze o bezpieczeństwo.. Ale będąc poza rondem, mam znacznie większa szansę dostać strzała z boku, przez zjeżdżających kierowców, aniżeli jadąc jezdnią po rondzie, jak reszta...

Data: 2009-10-22 19:10:16
Autor: BoDro
Rowerowe Jaworzno jego mać
"SHP" napisał:

[...]

ja się mogę tylko zgodzić - zdecydowanie bezpieczniej czuję się na rondzie
jadąc w potoku aut, niż na wokółrondowych DDR...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-10-22 23:24:22
Autor: Titus Atomicus
Rowerowe Jaworzno jego mać
In article <17qudcsh607av$.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

Jaworzno chce uchodzić za nowoczesne miasto. Super. Cieszę się, że będę
mieszkał w nowoczesnym mieście.
Popatrzmy zatem na tzw. Zachód. Na przykład do Holandii czy Danii. Co
widzimy w wielkich miastach? ROWERY!

E, tam.
Jaworzno to przeciez nie wies jakas, coby po nim na rowerach jezdzic.

TA

Data: 2009-10-22 23:54:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerowe Jaworzno jego mać
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje
(niepotrzebne skreślić):
[...]

Panie kolego! Ale ja do Sosnowca jeżdżę, a to już wieś jakich mało! Każdy
Hanys wom to powie!
;-)

Rowerowe Jaworzno jego mać