Rowerowe Mazury.

Data: 2012-05-03 08:00:43
Autor: Bazyl
Rowerowe Mazury.
Macie może jakie¶ fajne miejscówki, gdzie można pobuszować rodzinnie (i rowerowo rzecz jasna) z dala od głównych dróg?

Bazyl [ bazyl3CIACHO@go2.pl ]
http://bazyl3.blogspot.com
http://tinyurl.com/pfbmx and http://tinyurl.com/53ryxx

Data: 2012-05-03 15:12:51
Autor: INEAD
Rowerowe Mazury.
W dniu 2012-05-03 08:00, Bazyl pisze:
Macie może jakie¶ fajne miejscówki, gdzie można pobuszować rodzinnie (i
rowerowo rzecz jasna) z dala od głównych dróg?

Płaska, Serwy, Hańcza, Rygol

Te okolice polecam

Data: 2012-05-03 21:51:25
Autor: Bazyl
Rowerowe Mazury.
INEAD wrote:
[...]

A może jaka¶ konkretna np. agroturystyka?

Data: 2012-05-06 15:30:28
Autor: INEAD
Rowerowe Mazury.

A może jaka¶ konkretna np. agroturystyka?

Sporo tam tego jest, pogugluj

Data: 2012-05-06 18:15:27
Autor: rmikke
Rowerowe Mazury.
On Sunday, May 6, 2012 3:30:28 PM UTC+2, INEAD wrote:

> A może jaka¶ konkretna np. agroturystyka?

Sporo tam tego jest, pogugluj

Z tym guglaniem agroturystyki, to ciężka sprawa może być.

Nie sprawdzałem Mazur, ale jak szukałem tego typu noclegów w kierunku Lublina i kawałek dalej, to znalazłem jeden jedyny w Stężycy (najbliższy). Z drugim było łatwiej (Pomorze pod Opolem Lubelskim). Noclegów JEST więcej, problem tylko z wyszukaniem ich w internecie...

Data: 2012-05-07 08:56:36
Autor: cytawa
Rowerowe Mazury.
rmikke pisze:

[...]

W googlach znajdziesz tylko agroturystyke z gornej polki. Nam sie sprawdzal najlepiej koniec jezyka. Czyli na miejscu pytasz sie o kwatery. Najlepiej w lokalnych restauracjach lub barach. Zawsze znalezlismy cos w cenie 20-30 zl za lozko.

Jan Cytawa

Data: 2012-05-07 16:07:22
Autor: Bazyl
Rowerowe Mazury.
cytawa wrote:
rmikke pisze:

[...]

Ale, podejrzewam, w wersji only stare konie. Ja uwożę ze sob± drobnicę w wieku 4 i 7 :)

Data: 2012-05-08 08:18:22
Autor: cytawa
Rowerowe Mazury.
Bazyl pisze:

[...]

                                                     Nie przypuszczam. Ale z takimi dziecmi jeszcze nie jezdzilem na wyprawy. Zaczalem od 7 lat.

Jan Cytawa

Rowerowe Mazury.