Rowerowe cuda techniki

Data: 2009-10-15 23:21:01
Autor: Solar
Rowerowe cuda techniki
Rafał VFR pisze:

Przeglądam nowego BB i dochodzę do wniosku, że to wszystko przestaje mi się podobać.

Dlatego ja w ogóle nie przeglądam czasopism "branżowych".

Na pewno każdy ma inne podejście do cyklizmu i czego innego oczekuje; ja jako człowiek starszej trochę daty (`72)

To co ja mam powiedzieć? :)
Masz tyle lat, na ile się czujesz.

Tylne wahacze inteligentne systemy - ja już nie wiem do czego to zmierza.

Następną zmiana to chyba będzie przesiadka na sztywniaka - wtedy do psucia będzie mało co :-)

Powinien być taki krok, jak mój, widząc Twój styl jazdy na TC. Przesiadka z 4zawiasa na 1zawias. Ze Speca na Hecklera. Zamiana 20 łożysk na 2 znakomicie poprawia nastrój. :)

"Tym samym mózgiem myśleć i wierzyć?"
                                     Stanisław Jerzy Lec

Rowerowe cuda techniki