Rowerowe spodenki z dobrym pampersem

Data: 2016-08-04 14:30:43
Autor: DeK
Rowerowe spodenki z dobrym pampersem
Panowie gdybyście mogli podawać producenta, model i cenę oraz to jakie
wady i jakie plusy to by trochę wyjaśniło, bo na razie są same ogólniki
i niewiele mi to mówi.

na co zwrócić uwagę, typ wkładki, szwy, co jest warte uwagi jeśli chodzi
o producenta, a który to tylko marketing z wysoką ceną.
Kluczowa kwestia to oczywiście typ wkładki, wiem, że rodzajów wkładek
jest kilka. Ja potrzebuję coś co da komfort przy dystansach powiedzmy
100km. Zależy mi też na trwałości, by nie było tak, że po jednym praniu
zaczyna się to wszystko mechacić na szwach.

DeK

Rowerowe spodenki z dobrym pampersem