[NTG] Rowerowo

Data: 2015-12-12 11:28:20
Autor: J.F.
[NTG] Rowerowo

http://www.rmf.fm/magazyn/news,1782,rowerzysta-vs-pendolino.html

"Przez tego walkmana to sie kiedys zabije".

J.

Data: 2015-12-12 03:06:19
Autor: Zenek Kapelinder
[NTG] Rowerowo
Pierdolino na sekunde przejezdza ok 40 metrow. Jak jest w odleglosci dwustu metrow to wydaje sie ze jest daleko. A to 5 sekund jazdy pociagu.

Data: 2015-12-12 13:07:00
Autor: twistedme
[NTG] Rowerowo
Pierdolino na sekunde przejezdza ok 40 metrow. Jak jest w odleglosci dwustu metrow to wydaje sie ze jest daleko. A to 5 sekund jazdy pociagu.

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/12208479_1076699299049700_2944994719359443880_n.jpg?oh=c891033d505d1d494d7493906f6bbab2&oe=56E500AC

Ciekawe jak wygląda rower.

Data: 2015-12-12 14:50:55
Autor: masti
[NTG] Rowerowo
Zenek Kapelinder wrote:

Pierdolino na sekunde przejezdza ok 40 metrow. Jak jest w odleglosci dwustu metrow to wydaje sie ze jest daleko. A to 5 sekund jazdy pociagu.

on w ogóle nie patrzył. Jakim debilem trzeba być by objeżdżać opuszczone
zapory?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-12-12 22:10:18
Autor: sirapacz
[NTG] Rowerowo

on w ogóle nie patrzył. Jakim debilem trzeba być by objeżdżać opuszczone
zapory?

ja takim jestem;)
dość czesto zdarza mi się jezdzić przez przejazd w miedzeszynie(w Wwie) i tam dość regularnie pada sygnalizacja i szlabany. Zdarzało mi się już po kilku minutach stania wyłazić na tory i wypatrywać powodu opuszczenia szlabanów i je objeżdzałem. Tyle ze nigdy nie jadę na pewniaka tylko zawsze podnoszę dupę z fotela i spacerkiem sobie tory oglądam.

Data: 2015-12-12 13:27:16
Autor: Zenek Kapelinder
[NTG] Rowerowo
Przykladaj ucho do szyny.

Data: 2015-12-13 20:04:08
Autor: sirapacz
[NTG] Rowerowo
Przykladaj ucho do szyny.

bojaźliwy jestem, całkowicie poważnie.

Data: 2015-12-14 00:17:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
[NTG] Rowerowo
Hello sirapacz,

Sunday, December 13, 2015, 8:04:08 PM, you wrote:

Przykladaj ucho do szyny.
bojaźliwy jestem, całkowicie poważnie.

Nawet nie poczujesz.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-14 09:09:29
Autor: sirapacz
[NTG] Rowerowo

Przykladaj ucho do szyny.
bojaźliwy jestem, całkowicie poważnie.

Nawet nie poczujesz.

nie bólu się boję:) boję się o życie moje i mojej rodziny, dlatego nie robię ryzykownych działań zwłaszcza gdy potencjalny zysk jest zerowy.

Data: 2015-12-14 18:05:53
Autor: cef
[NTG] Rowerowo
W dniu 2015-12-14 o 09:09, sirapacz pisze:

nie bólu się boję:) boję się o życie moje i mojej rodziny, dlatego nie
robię ryzykownych działań zwłaszcza gdy potencjalny zysk jest zerowy.

A tam zerowy, jak zatrzyma Cię szlaban, to możesz stać kilka minut.
W te kilka minut można zbawić świat przecież :-).
Ostatnio taki zbawca z rozpędu chciał myknąć motorem na opuszczanych
już zaporach pomiędzy Żerniakami a Turowem (pod Wrocławiem).
Szukał wzrokiem pociągu, a tam drezynka malutka pociskała - ledwo się minęli.

Data: 2015-12-14 08:59:18
Autor: robot
[NTG] Rowerowo
Pierdolino na sekunde przejezdza ok 40 metrow. Jak jest w odleglosci
dwustu metrow to wydaje sie ze jest daleko. A to 5 sekund jazdy
pociagu.

Zgadza się.
Oczywista wina maszynisty.

Data: 2015-12-12 16:14:03
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[NTG] Rowerowo
Powitanko,

sie kiedys zabije".

No to przynajmniej nagroda bedzie, o ile genow wczesniej nie przekazal.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)

Data: 2015-12-12 20:48:54
Autor: PiteR
[NTG] Rowerowo
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

http://www.rmf.fm/magazyn/news,1782,rowerzysta-vs-pendolino.html

"Przez tego walkmana to sie kiedys zabije".

Mocarz nad mocarze :)

Ktoś zna wyjasnienie co mu było? Nawalony, naćpany czy po dopalaczach?

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-12-12 20:57:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
[NTG] Rowerowo
Hello PiteR,

Saturday, December 12, 2015, 8:48:54 PM, you wrote:

http://www.rmf.fm/magazyn/news,1782,rowerzysta-vs-pendolino.html
"Przez tego walkmana to sie kiedys zabije".
Mocarz nad mocarze :)
Ktoś zna wyjasnienie co mu było? Nawalony, naćpany czy po dopalaczach?

Musiało mu coś być? po prostu pedalarz.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-12 21:25:01
Autor: PiteR
[NTG] Rowerowo
na  ** p.m.s **  RoMan Mandziejewicz pisze tak:

[...]

Skoro objechał szlaban i nie zobaczył pociągu to tak.

Może soczewki zgubił albo zakochany :)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-12-12 22:27:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
[NTG] Rowerowo
Hello PiteR,

Saturday, December 12, 2015, 9:25:01 PM, you wrote:

[...]

Pedalarz i wystarczy. Rowerzysta by choć spojrzał - widoczność jest
dobra. Ale do tego trzeba się zatrzymać a przejazd jest na górce.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-12 22:01:59
Autor: atm
[NTG] Rowerowo
On 2015-12-12 20:57, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello PiteR,

[...]

No tak, bo za kółkiem to elyta
https://www.youtube.com/watch?v=u2l6nk7pMQ0

Data: 2015-12-12 22:15:46
Autor: sirapacz
[NTG] Rowerowo

No tak, bo za kółkiem to elyta
https://www.youtube.com/watch?v=u2l6nk7pMQ0
no akurat ten filmik to tyczy się dzianych niedzielnych kierowców wyłącznie.

Data: 2015-12-12 22:20:38
Autor: atm
[NTG] Rowerowo
On 2015-12-12 22:15, sirapacz wrote:

No tak, bo za kółkiem to elyta
https://www.youtube.com/watch?v=u2l6nk7pMQ0
no akurat ten filmik to tyczy się dzianych niedzielnych kierowców
wyłącznie.

W zasadzie tyle samo chyba mozna powiedziec o tym gosciu na rowerze,
malo samochodow pakuje sie glupio na przejazd po zamykajacym sie szlabanem?
Pierwszy z brzegu przyklad, piesi gratis.

Data: 2015-12-12 22:23:46
Autor: atm
[NTG] Rowerowo

https://www.youtube.com/watch?v=F0Y3Cp7owIQ

Data: 2015-12-13 15:46:44
Autor: jerzu.xyz
[NTG] Rowerowo
On Sat, 12 Dec 2015 22:20:38 +0100, atm <_@vp.pl> wrote:

Pierwszy z brzegu przyklad, piesi gratis.

Kiedyś policja zrobiła łapankę na pieszych na Olszynce Grochowskiej w
Warszawie (m.in. baza taboru PKP InterCity). Co drugi to pracownik
PKP, na pytanie policjanta dlaczego przechodzi, odpowiedź była
przeważnie taka: "jestem kolejarzem i mi wolno" ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-12-13 17:07:27
Autor: PeJot
[NTG] Rowerowo
W dniu 2015-12-12 o 11:28, J.F. pisze:

http://www.rmf.fm/magazyn/news,1782,rowerzysta-vs-pendolino.html

"Przez tego walkmana to sie kiedys zabije".

A tam przez walkmana. Gapienie się w licznik czy na przednią oś nie jest niczym niezwykłym.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-12-13 19:57:16