Rowerowo na Vimeo

Data: 2014-07-17 04:13:03
Autor: Marek
Rowerowo na Vimeo
Niedawno pojawił się w serwisie film o wyczynie Jamesa Goldinga. To kolarz walczący z rakiem i skurczami w łydach na bardzo długich trasach.
Niestety (przynajmniej z mojego punktu widzenia), twórcy przeginają z techniką slow motion, więc to opowieść w tempie walca drogowego. Ale wciąż ciekawa.
https://vimeo.com/100508776
Przy okazji link do strony Goldinga: http://jamesgolding.org/

--
Marek

Data: 2014-10-25 02:19:04
Autor: Marek
Rowerowo na Vimeo
Zabawny film animowany z kolarskim motywem: https://vimeo.com/109558222 .

--
Marek

Data: 2016-02-22 14:00:28
Autor: Marek
Rowerowo na Vimeo
Superrowery, superrowerzyści z superkontrolą nad tarciem i grawitacją, superkamery, superdrony, superkrajobrazy w superujęciach - ze wstawkami timelapse... Na dłuższą metę bełt z tych składników może się przejeść.
Ale wyczyny Cama McCaula w filmie wyróżnionym właśnie na Vimeo fajnie się ogląda. Obraz nie jest odpicowany na wysoki połysk. Czuć tam, że kicanie po stromych "singletrackach" to jazda po bandzie. W jednym ujęciu świetnie widać technikę kontroli balansem toru jazdy, gdy przyczepność opon zawodzi. Raz dron niemal urwał kamerę o kask (czyli było ze dwa metry). I parę gleb jest uczciwie pokazanych.

https://vimeo.com/151799633

--
Marek

Data: 2016-02-23 08:07:56
Autor: bans
Rowerowo na Vimeo
W dniu 2016-02-22 o 23:00, Marek pisze:
Superrowery, superrowerzyści z superkontrolą nad tarciem i grawitacją, superkamery, superdrony, superkrajobrazy w superujęciach - ze wstawkami timelapse... Na dłuższą metę bełt z tych składników może się przejeść.

Byle muzyka byłą znośna, a nie jakaś rąbanka z dyskoteki ;)
Ja np. często wracam do "The Ridge" Danny'ego Macaskilla.

https://www.youtube.com/watch?v=xQ_IQS3VKjA

Ale wyczyny Cama McCaula
[ciach]
https://vimeo.com/151799633

Fajne, ale czuję pewien dyskomfort kiedy on tak zmienia te rowery niezauważalnie ;)

--
bans

Data: 2016-03-05 15:10:02
Autor: Marek
Rowerowo na Vimeo
bans napisał:

Fajne, ale czuję pewien dyskomfort kiedy on tak zmienia te rowery niezauważalnie ;)

To tu: https://vimeo.com/157239808 nie będzie dyskomfortu, bo zmiany są płynne, ale zauważalne. Głównie zmiany krajobrazów.
W filmie Mike Hopkins wypada z piżamy na "senną wycieczkę" i popyla przez piękne zakątki stanów Utah, Nevada, Kalifornia, Oregon i Waszyngton.

--
Marek

Data: 2017-11-23 08:54:47
Autor: Marek
Rowerowo na Vimeo
Dwa filmy ostatnio wyróżnione na Vimeo:
https://vimeo.com/243579287 - o duchorobie;
https://vimeo.com/243579287 - efektowne tricki w wykonaniu Matta Jonesa,
freeridera Red Bulla, wzmocnione jeszcze atrakcyjnym wizualnie trickem
filmowym.

--
Marek

Data: 2017-11-28 14:29:43
Autor: Yeti
Rowerowo na Vimeo
On Thursday, July 17, 2014 at 4:13:03 AM UTC-7, Marek wrote:
[...]

Cos z mojego podworka:

- dla wszystkich: https://vimeo.com/242005404
- dla tych co maja dzieci: https://vimeo.com/240598825

happy trails

Yeti

Data: 2018-04-06 14:19:08
Autor: Marek
Rowerowo na Vimeo
"Old Man Winter" - fajne ma man oldowanie :).
Downhillowe filmy zdążyły w sieci spowszednieć i nawet stosunkowo nowe
w technice filmowania ujęcia z drona nie oferują już niczego nowego. Lecz ten
film w pierwszej części robi wrażenie. Przynajmniej na mnie.
Takie wycinaki i tak grają sobie w kulki z tarciem i grawitacją, ale w śniegu?
To już prawie czary :).
https://vimeo.com/channels/staffpicks/262357375

--
Marek