Rowerowo w Lidlu

Data: 2015-04-20 13:01:51
Autor: Gotfryd Smolik news
Rowerowo w Lidlu
On Mon, 20 Apr 2015, Krystek wrote:

Akcesoria rowerowe od dzisiaj dostępne w Lidlu w ofercie tymczasowej (nowa gazetka) -
<http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?id=632&gclid=CLWAz8v6-8QCFWrqcgod-okAgw>

  O, dzienks.
  SpóĽniłem się na "pomarańczowy zestaw" skarpetek :]
(stopek leży cały stos)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-04-20 18:03:13
Autor: Piotr Rogoza
Rowerowo w Lidlu
Dnia Mon, 20 Apr 2015 13:01:51 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
Chwyty częściowo przetestowane. Nie za dobrze się trzymają, na szczęście mam pastę antypoślizgową. Róg mógłby być trochę większy a średnica chwytów trochę mniejsza. Do małych dłoni do jazdy w terenie mogą być złe ale na ucisk nerwów może będą dobre. Po za tym są węższe od moich poprzednich, mają 135mm szerokości i dzięki temu ciut więcej miejsca na kierownicy.
Za te pieniądze nie są złe ale z czasem wszystko wyjdzie.

  SpóźniĹ‚em siÄ™ na "pomaraĹ„czowy zestaw" skarpetek :]
(stopek leży cały stos)
A czymĹĽe jest stopek?

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-04-21 07:40:26
Autor: bans
Rowerowo w Lidlu
W dniu 2015-04-20 o 20:03, Piotr Rogoza pisze:

(stopek leży cały stos)

A czymĹĽe jest stopek?

Dopełniaczem.

--
bans

Data: 2015-04-29 17:59:49
Autor: Gotfryd Smolik news
Rowerowo w Lidlu
On Mon, 20 Apr 2015, Piotr Rogoza wrote:

Dnia Mon, 20 Apr 2015 13:01:51 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
(stopek leży cały stos)
A czymże jest stopek?

  Stos składa się z liczby mnogiej.
  "Stopki" to takie ustrzyżone skarpetki:

http://allegro.pl/listing/listing.php?limit=180&order=d&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-2-spt-0113&string=skarpe*%20stopki&search_scope=category-3919

  Można zakładać na wierzch, kiedy w normalnej skarpecie
pięta się przetrze ;)

pzdr, Gotfryd

Rowerowo w Lidlu