Rowerowy akcent na koncercie Radiohead

Data: 2009-08-26 01:43:10
Autor: Szprota aka Stefandora
Rowerowy akcent na koncercie Radiohead
Koncert odbył się w ramach akcji "Poznań dla Ziemi", stąd też nacisk
na pozostawienie samochodów i przybycie pieszo lub rowerem. Dla
rowerzystów był specjalny parking strzeżony, ogrodzony. Faktycznie,
mnóstwo rowerzystów, aż przyjemnie było popatrzeć jak się zjeżdżają
przed koncertem, a potem migając światełkami rozjeżdżają w różne
strony miasta.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-26 03:54:34
Autor: wojtek_w_pracy
On 26 Sie, 10:43, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
[...]

Kolejny akcent rowerowy był w pociągu o 2:20 do Warszawy, przestrzeń
dla rowerów była całkiem wygodna i pojemna, a pan z szoszonką
skutecznie zastawił drzwi do wagonu w pierwszym przedsionku, na
centralnej wpierw wszyscy pobrykali do tych na drugim końcu wagonu, a
później panu się przypomniało, że on też w sumie też tu wysiada :)
Pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2009-08-27 03:58:00
Autor: Andrzej Kaleniewicz
Rowerowy akcent na koncercie Radiohead
Ja tez byłem na rowerze i też mi sie podobało. Pytałem - byli
przygotowani na 300 rowerów, ale przyjechało ich tylko 90 :(

I teraz pytanie: czy taki parking "na numerki" (oczywiście płatny) nie
mógłby funkcjonować w centrum każdego większego polskiego miasta?
Gdybym płacił 1 zł/h, to na pewno na weekendy i nie tylko
przyjeżdżałbym do centrum miasta na rowerze właśnie.

Andrzej z Poznania

Rowerowy akcent na koncercie Radiohead