[Film] Rowerowy paĹşdziernik

Data: 2011-10-28 09:24:14
Autor: Wojtas
[Film] Rowerowy paĹşdziernik
W dniu 2011-10-28 08:24, biodarek pisze:

MĂłj debiut filmowy :)
Pierwsze ruchome obrazki:
http://www.youtube.com/watch?v=tdw9VK2yNJs

Mała wycieczka w okolicach Torunia. Lasy, pola i stawy. Niestety,
musiałem zmniejszyć rozmiar wysyłając film i sam portal też go lekko
"zaokrąglił". Nie umiem podkładać muzyki. Chyba wybrałem zbyt mglistą.
Lepiej siÄ™ oglÄ…da z jakimĹ› R.E.M. czy KimbrÄ….

Krytykę śmiało przyjmę.
Że słaba obsada i kiepskie dialogi, to wiem :)

Pomysł fajny. Osobiście uważam, że lepiej byłoby gdyby kamera była przymocowana jakoś na sztywno do roweru (chodzi oczywiście tylko o zdjęcia z jazdy). Można by się wtedy pokusić o płynne "teledyskowe" zabawy z przyśpieszeniem niektórych partii materiału.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-10-28 12:03:04
Autor: Fabian
On 28.10.2011 09:24, Wojtas wrote:
[...]

Nie obejrzałem dokładnie całego filmu, ale mi brakuje ujęć samego roweru i rowerzysty. Trudno się wczuć oglądając bez czegoś takiego.
Muzyka spoko, imho pasuje.

Fabian.

Data: 2011-10-28 12:10:23
Autor: Inead
[Film] Rowerowy paĹşdziernik

Nie obejrzałem dokładnie całego filmu, ale mi brakuje ujęć samego roweru i rowerzysty. Trudno się wczuć oglądając bez czegoś takiego.

A ja chciałem zapytać, jaki to rower?

Data: 2011-10-28 18:26:08
Autor: biodarek
[Film] Rowerowy paĽdziernik
W dniu 2011-10-28 12:10, Inead pisze:
A ja chciałem zapytać, jaki to rower?

Górski. Wiem, użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem :)

Stumpjumper FSR 29

--
biodarek

Data: 2011-10-28 18:09:40
Autor: biodarek
[Film] Rowerowy paĽdziernik
W dniu 2011-10-28 12:03, Fabian pisze:
Nie obejrzałem dokładnie całego filmu, ale mi brakuje ujęć samego roweru
i rowerzysty. Trudno się wczuć ogl±daj±c bez czego¶ takiego.
Muzyka spoko, imho pasuje.

Znalazłem wła¶nie od dawna poszukiwany kawałek statywu foto, więc może spróbuję takich wstawek. Dzięki!

--
biodarek

Data: 2011-10-28 18:07:00
Autor: biodarek
[Film] Rowerowy paĽdziernik
W dniu 2011-10-28 09:24, Wojtas pisze:
Pomysł fajny. Osobi¶cie uważam, że lepiej byłoby gdyby kamera była
przymocowana jako¶ na sztywno do roweru (chodzi oczywi¶cie tylko o
zdjęcia z jazdy). Można by się wtedy pokusić o płynne "teledyskowe"
zabawy z przy¶pieszeniem niektórych partii materiału.

Dzięki. Pomy¶lę o mocowaniu. Nie wiem, czy nie lepiej byłoby na piersi. Tak, żeby było widać też kawałek kierownicy.

Na moim serwerze NNTP nie ma teraz postu Seco, a przez chwilę czytałem jego podobne zdanie. (Może rzeczywi¶cie grupy dyskusyjne się kończ±... albo dwóch takich zepsuło Internet ;-)

--
biodarek

Data: 2011-10-28 23:48:38
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[Film] Rowerowy paĽdziernik
biodarek pisze:
[...]

Ale to moja wina była, że pojawił się i znikn±ł :-)

A pisałem, że brakuje wła¶nie ujęć z poziomu kierownicy. A dodatkowo kamera z kasku i rozgl±danie się. Bo to pokaże urok jazdy rowerowej.
Dobry montaż i cacy :-)

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2011-10-28 23:34:09
Autor: kaczor1
Rowerowy paĽdziernik
On 28 PaĽ, 23:48, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
biodarek pisze:

> [...]

> albo dwóch takich zepsuło Internet ;-)

Ale to moja wina była, że pojawił się i znikn±ł :-)

A pisałem, że brakuje wła¶nie ujęć z poziomu
[ciach]

A tu nie brakuje ujęć z poziomu http://youtu.be/fxBQGZsR90w ;)

Data: 2011-10-29 20:39:44
Autor: biodarek
Rowerowy paĽdziernik
W dniu 2011-10-29 08:34, kaczor1 pisze:
A tu nie brakuje ujęć z poziomu http://youtu.be/fxBQGZsR90w ;)

Je¶li chodzi o dynamikę, to ze skrajno¶ci w skrajno¶ć :)

--
biodarek

[Film] Rowerowy paĹşdziernik