Rowerowy patrol drogówki w Poznaniu

Data: 2017-04-04 15:35:59
Autor: ąćęłńóśźż
Rowerowy patrol drogówki w Poznaniu
Data: 2017-04-04 17:04:18
Autor: Crimi
Rowerowy patrol drogówki w Poznaniu
W dniu 2017-04-04 o 15:35, ąćęłńóśźż pisze:
www.polskatimes.pl/fakty/kraj/a/rowerowy-patrol-drogowki-w-poznaniu-pierwszy-taki-w-polsce-wideo,11952532/
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Darmozjady.
Ba! Pasożyty.

Data: 2017-04-05 02:28:45
Autor: Olivander
Rowerowy patrol drogówki w Poznaniu
wreszcie. ale czterech to zamalizna jest
każdy kierowca który ich mija "na gazetę" powinien być łapany przez kolejny patrol

Data: 2017-04-05 11:36:08
Autor: kawoN
W dniu 04.04.2017 o 15:35, ąćęłńóśźż pisze:
www.polskatimes.pl/fakty/kraj/a/rowerowy-patrol-drogowki-w-poznaniu-pierwszy-taki-w-polsce-wideo,11952532/

Pierwszy w Polsce?
W Lublinie od kilkunastu lat takowe są w okresie
letnim. Miałem nawet przyjemność być kontrolowanym
na okoliczność weryfikacji numeru ramy.

pozdr.
kawoN

Data: 2017-04-06 04:12:54
Autor: Olivander
Rowerowy patrol drogówki w Poznaniu
W Lublinie od kilkunastu lat takowe są w okresie
letnim. Miałem nawet przyjemność być kontrolowanym
na okoliczność weryfikacji numeru ramy.
W Trójmieście byłem kontrolowany wielokrotnie, wielokrotnie sprawdzano numery ram, nawet gdy było bardzo widać, że ramę zrobiłem sam z żywicy i włókna, i nie oszlifowałem, tylko pomalowałem i używam taką krzywą, o dość dziwnym kształcie. Ale kontrolującymi zwykle nie bywa drogówka, tylko różne inne formacje zwykle w ramach akcji "komendantowi ukradli, sprawdźmy metodą łapanki wszystko co się rusza i nie ucieka" (dokładnie taka akcja była w Gdyni) albo po moim drobnym delikcie (jazda po chodniku po mojej dzielnicy z kocimi łbami w jezdni). Te kilka razy gdy miałem do czynienia na rowerze z drogówką, w tym raz płaciłem mandat za B-9, to jedyna rzecz, którą kontrolowali, to był mój dowód osobliwy: przez radio pytali, czy zbieram punkty karne, nie pytajcie po co im to u rowerzysty. Odpiłowanie drogówkowych zadów od ich wygodnych furmanek jest IMHO przełomem, nawet jeśli w tak śmiechowej liczbie jak cztery sztuki na duże złe miasto.

Data: 2017-04-06 16:06:56
Autor: wO.Ă´hoo!
W dniu 06.04.2017 o 13:12, Olivander pisze:
Odpiłowanie drogówkowych zadów od ich wygodnych furmanek jest IMHO przełomem, nawet jeśli w tak śmiechowej liczbie jak cztery sztuki na duże złe miasto.

Pojeżdżą przez lato, na zimę wrzucą w garaż, na wiosnę się okaże, że "popsute", na serwis nie ma pieniędzy i samochody jednak lepsze.

Data: 2017-04-06 10:06:33
Autor: Olivander
W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 16:06:59 UTC+2 użytkownik wO.ôhoo! napisał:
Pojeżdżą przez lato, na zimę wrzucą w garaż, na wiosnę się okaże, że "popsute", na serwis nie ma pieniędzy i samochody jednak lepsze.
Rzekłeś :( - "bo tutaj jest jak jest", czyli jest tylko na niby i pokracznie.

Pierwszy i jedyny Flic który zdążył na miejsce ataku na Charlie Hebdo, no i tam bez wsparcia, bez rozpoznania - trochę bez sensu oddał życie, był na rowerze. Tylko tak miał szansę zdążyć. Oczywiście to był patrolowiec, a nie drogówka. Też Czarniawy i też Muzułmanin, jak terroryści, więc ocalił skórę reszcie francuskich czarnych muzułmanow. Mi się marzą takie serio gliny jak ten w filmie "Premium rush". Tam co prawda rowerzysta policyjny był obiektem drwin, ale dziś oglądam ten film właśnie dla tego starającego się gliniarza, choć oczywiście pierwszy srylion obejrzeń był raczej dla "ostrokólstwa ideologicznego", okropnie tchnącego poprawnościom polytycznom. A strona www rowerowej policji Chicago to lepsza lektura, niż cała całe nasze śmieszne publiczne policyjne raportowanie.

Rowerowy patrol drogówki w Poznaniu