Rowertour ...

Data: 2011-05-17 09:48:40
Autor: Grzegorz
Rowertour ...
Witam,

Jako amator - czytam toto .... Ale pozwoliłem sobie wysłać do nich uwagę nt. cyfrówek na rower. I - nic, jakby mnie olali. Normalne ? Nie napisali nic o aparatach kompaktowych bez wysuwanego obiektywu, najlepiej wodoszczelnych - w moim odczuciu najlepsze. Używam DMC-FT1 od dwóch lat i porównując z innymi ten jest zdecydowanie najlepszy, także w góry. Ale to już trochę OT. Ale - może ktoś się swoimi doświadczeniami podzieli ?

pzdrw.
--
Grzegorz

Rowertour ...