Rowery

Data: 2018-08-03 07:53:35
Autor: Bok
Rowery
Data: 2018-08-03 02:13:54
Autor: Olivander
Rowery
Przyjdzie i do nas, niewątpliwie, czy nasi mundrzy motobracia tego pragną, czy nie.

Mnie Interesuje "aspekt elektryczny" takich zlomowanych rowerów. W Xiamen elektryki to ok.10-30%. Nie dominują, ale jest ich wszędzie dużo. A przypominam, że tam system jest totalnie wolnorynkowy, jednocześnie działa kilka konkurujących, więc gdyby elektryki były preferowane, inne systemy by zdechły "ftrymiga". Czasu mi nie wystarczyło, nie dałem rady podjechać do portu, bo to jest koło lotniska na samej północy wyspy, skąd pierwsze takie zdjęcia kolorowych hałd złomowanych rowerów publicznych poszły w rechoczący od Schadenfreude świat, jeszcze długo przed bankructwem giganta Bluegogo.

Natomiast swej mundrości (zd)rajcy miejscy załatwili mi w 3M system w 100% z elektryków, dostarczany przez firmę bez mega doświadczenia z elektrykami, natomiast niezwykle doświadczonej w zdobywaniu względów wschodnioeuropejskich samorządowców. Uwzględniając, że nasz wesolutki Bantustan staje się wysypiskiem trefnych odpadów, przy którym film  "Sahara" z niebrzydką "Penelopą Karmi" w roli głównej jest kiczowatym niedopowiedzeniem, czekają nas interesujące czasy. "Wszystkich."

Data: 2018-08-03 23:59:42
Autor: The Ghost
Rowery
[...]

Aspekt mądrosci... Daliby to ludziom. Nawet za darmo. Byłby z tego większy pożytek, a swoją drogą wystarczy przejść się u nas na dowolne złomowisko. Znajdziesz tam co najmniej 4-5 rowerów, z których co najmniej jeden przy niewielkim nakładzie pracy nadaje się do użytku. Wiem jakie to rowery i szału tam też nie znajdziecie, ale fakt faktem, że sam już co najmniej kilka takich rowerów przed sprasowaniem uchroniłem "nadając im drugie życie" :-)

Pozdrawiam, M.

Rowery