Rowery BMW M-series :)

Data: 2010-04-03 07:50:44
Autor: kml
Rowery BMW M-series :)
http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/bmw-to-sell-m-series-bicycle-25481

Ja się nie znam, ale IMO ten rower to ładny nie jest :>

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-03 09:49:03
Autor: pianagol[LUB]
Rowery BMW M-series :)
===============================

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hp6kve$e29$1inews.gazeta.pl...
http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/bmw-to-sell-m-series-bicycle-25481

Ja się nie znam, ale IMO ten rower to ładny nie jest :>

Dla dresa dobre, do ścigania pewnie się nie nadają...

:D

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2010-04-03 10:58:50
Autor: Wojtas
Rowery BMW M-series :)
W dniu 2010-04-03 09:49, pianagol[LUB] pisze:

Dla dresa dobre, do ścigania pewnie się nie nadają...

Dla dresa w sam raz. Festyniarskie obręcze to podstawa :)

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

I dlatego tak bardzo podziwiam w niewieście męską przedsiębiorczość,
jak i u mężów stałość wypróbowanej wierności.

Data: 2010-04-03 10:33:27
Autor: ...::QRT::...
Rowery BMW M-series :)
Dnia Sat, 3 Apr 2010 07:50:44 +0200, kml napisał(a):

http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/bmw-to-sell-m-series-bicycle-25481

Ja się nie znam, ale IMO ten rower to ładny nie jest :>

ano. Wyjątkowo pokraczny. I jaka ochydna główka.  IMO jedyny ładny rower marki samochodowej to subaru.

Data: 2010-04-03 11:27:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowery BMW M-series :)
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/bmw-to-sell-m-series-bicycle-25481

IMO nieco nie trafili. Taki rower to bym 'X' nazwał, a nie "M". Przecież
BMW serii M to są bardziej miejskie wyścigówki niż rowery terenowe. Trza
było, drogie BMW, strzelać w szosę.

Ja się nie znam, ale IMO ten rower to ładny nie jest :>

Ja też się nie znam w takim razie.

Data: 2010-04-03 11:50:26
Autor: Szewc
Rowery BMW M-series :)
W dniu 2010-04-03 07:50, kml pisze:
http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/bmw-to-sell-m-series-bicycle-25481

Ja się nie znam, ale IMO ten rower to ładny nie jest :>

No i jaka lamerska osłona zębatek  :D

pozdr.
szewc

Rowery BMW M-series :)