Rowery KANDS - ktos uĹĽywa?

Data: 2011-08-09 10:49:04
Autor: AL
Rowery KANDS - ktos uĹĽywa?
Polski producent TRANS

stronę znalazłem: http://transrower.pl
ale niewiele z niej można wyczytać.

Na alledrogo jest sobie taki rower:
http://allegro.pl/mocny-dual-kands-danger-czarny-mat-xcm-alivio-i1741959396.html

Osprzet niby OK - a na pewno znacznie lepszy niz w rowerach innych producentĂłw w tym zakresie cenowym a nawet ciut wyzszym.

Rower dla syna (11 lat) - wiec jakis ekstremow nie bedzie na nim.  Ma posluzyc na pare nastepnych lat bezproblemowej jazdy.

Do tej pory zastanawiałem sie nad wyborem pomiędzy Kross V3-V4 ew.A2 (jak w promocji, bo ceny A2 na razie > 1200).
Osprzet w przykladowym KANDS jest lepszy od w/w Krossow (znacznie drozszych), ale sam osprzet to jeszcze nie wszystko (rama, kola, ...)

Ktoś używa rowerów tej firmy i może powiedzieć 'tak'/'może być'/'dziadostwo' ?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-09 11:37:32
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Rowery KANDS - ktos używa?
nie uzywam, ale sprzedaje Kandsy m.in.

jakosciowo wykonanie ram czasem jest słabe, ale dotyczy to wykonczen i  raczej tylko ram stalowych. poza tym osprzet zastrzezen brak. przez 3 lata  jak nimi handluje nie bylo reklamacji
  no i cenowo jest z kilkanascie % taniej niz "markowe" konstrukcje. tyle  że jak jaki¶ model sie sprzeda to bedzie dopiero w nastepnym sezonie,  czego własnie doswiadczam :/

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Ł±cka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-08-09 15:39:39
Autor: AL
Rowery KANDS - ktos używa?
W dniu 2011-08-09 11:37, Leszek 'QSi' Pasoń pisze:
[...]

Ok, a w kwestii rzeczonego KANDS'a Danger
lub ew. Energy 1100 lub 1300
jak wyglada z jakoscia wykonania?

Czy miales/masz te rowery na stanie i mozesz je ocenic (najlepiej w porownaniu do jakiegos innego modelu/firmy bardziej spopularyzowanego na rynku).

Chetnie obejrzalbym wpierw taki rower, ale producent jakos nie kwapil sie do umieszcza dystrybutorow na swoich stronach - no i nie spotkalem (albo nie zwrocilem uwagi) wczesniej tej marki.

Jak ewentualnie wyglada sprawa reklamacji - czy jestem skazany tylko na sprzedawce (z tego co widze to oferuja Kandsa tyko na alledrogo)
czy jest jakas siec serwisowa w kraju?

Syn jak to chlopak 11-lat lubi eksperymentowac.
A to jakiegos banny hopa cwiczy, a to zjad z/podskaok na kraweznik.
Jezdzimy sporo po lesie (roznie korzenie, kamienie).
Do tej pory mial Authora Matrixa na 24" kolach, ale mysle, ze juz czas wsadzic go na 26" kolka.

Z zona od 3 lat jezdzimy na Krosach TransAlp i nie moge temu Krossowi nic zarzucic.  Stad pierwotne skierowanie sie w strone Kross'a.

Przegladajac alledrogo, po raz pierwszy spotkalem sie z firma Kands,
Czesto jest tak (z doswiadczenia wiem), ze mala firma lepiej zlozy rower niz duza, ktora juz czesciowo bazuje na opinii.

Rowniez osprzet w tej cenie mnie skusil - podobnie jak w naszych TransAlpach, Kands ma przerzutki Alivio (szkoda, ze nie caly osprzet jak w TransAlp), jak na ta polke cenowa w miare dobry amortyzator z regulowana wstepnie sztywnoscia,  kasete miast wolnobiegu - czego w Krossach Hexagon raczej nie uswiadczysz (dopiero od serii Level A).

Nie wiem jednak co to za rama (wspominales, ze bywaja niechlujnie wykonane) oraz czy kola nie powyginaja sie na pierwszym krawezniku.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-09 16:34:10
Autor: AL
Rowery KANDS - ktos używa?
[...]

i jeszcze jedno pytanie:
LAZARO - to jakas pokrewnamarka KANDS'a ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=1744509918

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-09 16:50:03
Autor: Ryszard Mikke
Rowery KANDS - ktos używa?
AL <adam@skads.tam> napisał(a):
> [...]
> czego własnie doswiadczam :/

i jeszcze jedno pytanie:
LAZARO - to jakas pokrewnamarka KANDS'a ?

Hmmm, ale patrzysz na rozmiary ram, prawda?
Mlody jest dosc dlugi i jakos w podobnym wieku przesadzilem go na 26".
Tyle, ze rama byla 16" (nie bylem w stanie pedalowac na siedzaco)...

Pod tym katem ten Kands jest bezpieczniejszy (rama z niskim siodelkiem).
Oraz wyglada na nie-do-zarabania przez 11-latka.

--
rmikke

Data: 2011-08-09 20:27:15
Autor: AL
Rowery KANDS - ktos używa?
W dniu 2011-08-09 18:50, Ryszard Mikke pisze:
AL<adam@skads.tam>  napisał(a):

[...]

Posadzilem malego na 16" meridzie w jakims sklepie (GoSport czy Intersport) - dawal sobie rade.
Wiem, ze geometria moze tu miec znaczenie, ale syn jest akurat 'dlugi' jak na 11-to latka.  Ma teraz ok 156cm wzrostu i wciaz rosnie.
Dlatego biore pod uwage 17" tylko

Na razie ma na czym jezdzic - ale mysle juz przyszlosezonowo :)

Szkoda, ze nie umiem znalezc jakiegos sklepu w okolicy (Gorny Slask: TarnGory-Bytom-Katowice) aby obejzec te rowerki z bliska no i by syn przymierzyl sie czy mu pasuja.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-10 09:10:14
Autor: lennox
Rowery KANDS - ktos używa?
Witam,

Od maja eksploatuję Kandsa Energy 1300 może niewiele, bo mam dopiero około 600km, ale złego słowa powiedzieć nie mogę. Waże 100kg, jeżdżę sporo po le¶nych dróżkach w parku chorzowskim, czasem trochę błota czasem aswalt i stwierdzam, że jedyn± rzecz± jaka muszę wykonać to regulacja przerzutek. Oczywiscie dla jednego ten rower będzie ok dla innego nie, wszystko zależy od oczekiwań, ja wielkich nie miałem i się nie rozczarowałem :). Jesli chciałby¶ go zobaczyć, to pisz na GG 924997, jestem z Siemianowic.

lennox

Data: 2011-08-10 11:30:13
Autor: AL
Rowery KANDS - ktos używa?
W dniu 2011-08-10 09:10, lennox pisze:
[...]

dzieki,
zobaczyc moze mniej - bardziej przymierzyc - a do tego bylby potrzebny 17" :)
Kupiles via internet czy w jakims sklepie stacjonarnym na Slasku?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-10 12:32:52
Autor: lennox
Rowery KANDS - ktos używa?

[...]

Kupiłem na allegro, mam w siemcach całkiem niezły serwis, więc je¶li co¶ padnie to pojadę do nich. Naprawiaj± chyba wszystko jak leci ;) Rower to nie samochód, koszty naprawy wielokrotnie niższe więc mam gwarancje w 4 literach.
Dla mnie istotna była cena roweru, osprzęt (alivio) a na końcu naklejka na ramie.
Co do rozmiaru, to niestety, ale ja mam 19''.

http://www.forumrowerowe.org/topic/88051-rower-kands-energy-1300/page__view__findpost__p__868539

 tu masz opinię jakiego¶ gostka pod któr± mogę sie podpisać obiema rękami.

--
pzdr
lennox

Data: 2011-08-10 12:55:54
Autor: AL
Rowery KANDS - ktos używa?
W dniu 2011-08-10 12:32, lennox pisze:

http://www.forumrowerowe.org/topic/88051-rower-kands-energy-1300/page__view__findpost__p__868539

tu masz opinię jakiego¶ gostka pod któr± mogę sie podpisać obiema rękami.

czytalem, ale dzieki

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-13 21:38:33
Autor: AL
Rowery KANDS - ktos używa?
[...]

no to kupilem, dzis przyszedl (lazaro evo v3, wg sprzedawcy ten sam co energy 1300 ale z lepszym amortyzatorem - z lockout'em )

Jutro syn ma na urodziny - to go rano posle do garazu by rozpakowal sobie paczke-prezent :) (niezamierzona zbieznosc zdarzen - rower mial byc kupowany pozniej - jak wyprzedaze osiagna extremum - ale po odwiedzeniu juz paru sklepow stwierdzilem, ze wyprzedaze juz sa i nic lepszego w tej cenie jednak nie dostane).
Skrobne za jakis czas co sadze o tym rowerze.

--
pozdr
Adam (AL)

Rowery KANDS - ktos uĹĽywa?