Rowery KONA - gdzie w Krakowie ?

Data: 2010-01-15 08:47:29
Autor: AA
Rowery KONA - gdzie w Krakowie ?
Witam

Czy ktos z Was sie orientuje, gdzie w Krakowie mozna kupic rower marki Kona ? Chodzi o modele trekkingowe (a dokladnie model Smoke).

Troche obawiam sie kupowac przez Internet bez wczesniejszego dosiadania. A moze nie powinienem ?

Jaka ma rame, osprzet - to wiem, moze byc. Ale nie mam pojecia jaki rozmiar ramy wybrac (18" vs 20"). Tabelki pomagajace w wyborze widzialem, ale pewnie lepiej sprawdzic w praktyce.

AA

Rowery KONA - gdzie w Krakowie ?