Rowery Peritus

Data: 2010-02-27 20:08:51
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Rowery Peritus
Witajcie.

Dziś na Targach w Wawie oglądałem rowery peritus, konkretnie szosówki.
Za carbonowy rower na sram force i carbonowych kołach firma życzy sobie jakieś 13 tys zł. Czyli w sumie niewiele.

http://www.peritus.biz.pl/

Tylko skąd oni biorą ramy bo nie dopytałem na targach. Nie jest to maka znana na świecie, powiem więcej, ram noszą nazwę chyba agencji reklamowej/firmy handlowej Peritus.

Czy obiła się wam o oczy ta firma, głównie chodzi mi o ramy, bo sam osprzęt wszędzie jest ten sam. Do tego komponenty Jagu.

Seco

Data: 2010-02-27 20:18:16
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Rowery Peritus
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Witajcie.

A może ktoś ma Magazyn Rowerowy 9(69)2009 wrzesień,
podobno coś tam jest o Peritusie Dimiko.
Wtedy bym poprosił o fotę lub skan artykułu ;-)

Seco

Data: 2010-03-01 11:23:44
Autor: Piotr Podgorski
Rowery Peritus
On 2010-02-27, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

[...]

Secoa

tajwan, produkcja na tajwanie na zamówienie, właściciel był w tym sezonie
na rondzie babka, z prezentacją. wygladają ładnie, design jest podobny
do paru innych niszowych firm, które można znaleźć na ebay'u.
trwałość: nieznana, lubisz ryzyko, można próbować, na pewno nie spotkasz w polsce takich wiele.
kół na pewno bym nie kupił...

btw. czy wiesz już może gdzie obecnie spotyka się "Biria"?

pozdro

Rowery Peritus