Rowery gorskie - gdzie najtaniej kupic - warszawa

Data: 2011-07-20 09:05:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rowery gorskie - gdzie najtaniej kupic - warszawa

Użytkownik "AcidPit" <spam.acidpit@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e267d90$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
Hej

Jak w temacie. Gdzie kupie najtaniej w warszawie rowery gorskie. Co
polecacie?

Tesco, Oszą, Makro.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-20 08:10:31
Autor: Ryszard Mikke
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

UĹźytkownik "AcidPit" <spam.acidpit@gmail.com> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci news:4e267d90$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
> Hej
>
> Jak w temacie. Gdzie kupie najtaniej w warszawie rowery gorskie. Co
> polecacie?

Tesco, OszÄ&#65533;, Makro.

Dodalbym GoSporta, w zeszlym roku po wakacjach mieli gorala za dwiescie
szescdziesiat cos zlotych.

--
rmikke

Data: 2011-07-20 12:56:30
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j062hn$9d4

Dodalbym GoSporta, w zeszlym roku po wakacjach mieli gorala za dwiescie
szescdziesiat cos zlotych.

Powaga? Zamurowało mnie :)

Data: 2011-07-20 13:35:24
Autor: Kosu
On 2011-07-20 10:10, Ryszard Mikke wrote:
Dodalbym GoSporta, w zeszlym roku po wakacjach mieli gorala za dwiescie
szescdziesiat cos zlotych.

Moja mama dostała kiedyś w Decathlon rower za 200 zł (jakiś zagubiony z magazynu - wcześniej pewnie wisiał na wystawie). Na szczęście bez amortyzacji i na tanich, ale całkiem solidnych częściach. Miał za to fajne koła i bardzo przyjemną ramę (z 5-letnią gwarancją ;p). Naprawdę żałuję, że nie było takich rowerów kiedy miałem 12 lat (jeździłem na jakimś pseudofullu Arkus :/).

pozdrawiam,
PK

Rowery gorskie - gdzie najtaniej kupic - warszawa