Rowery kradną...

Data: 2012-09-24 08:39:11
Autor: rmikke
Rowery kradną...
Wiem, nic nowego, ale chyba jakieś nasilenie tej plagi w stolycy
nastapiło, bo w krótkim czasie jednemu koledze buchnęli ze strzeżonego
stojaka pod firmą (linką zapiety, marki o której wcześniej nie słyszałem),
drugiemu spod sklepu (no, sam się prosił, zostawił "na chwilę" bez niczego).

Data: 2012-09-24 23:01:20
Autor: Lisciasty
Rowery kradną...
On Sep 24, 5:39 pm, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:
[...]

Zima idzie, wungiel cza kupić.
U nas we Wrocku jest plaga kradzieży motocykli, o rowerach jakoś od
znajomych nie słyszałem.

L.

Data: 2012-09-25 14:57:17
Autor: Titus Atomicus
Rowery kradną...
In article <fbb1c49b-cab1-4955-97db-4a7240e6f59a@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

[...]

E, przesadzasz. Kradli, kradna i beda kradli...
--
TA

Data: 2012-09-26 03:56:28
Autor: piotr.tarasiuk
Rowery kradną...
W dniu poniedziałek, 24 września 2012 17:39:12 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
Wiem, nic nowego, ale chyba jakieś nasilenie tej plagi w stolycy

.... coś może być na rzeczy jako że wczoraj uciąłem sobie pogawędkę z Panem Władzą który sprawdzał nr mojej ramy i twierdził że ostatnio maja wysyp zgłoszeń o kradzieży rowerów
więc albo ludzie zaczęli zgłaszać albo częstotliwość procederu wzrosła
to co mnie osobiście ucieszyło to informacja że baza w której sprawdzają nr ramy  jest ogólno-unio-europejska pozdro
Piotr

Data: 2012-09-26 04:17:00
Autor: rmikke
Rowery kradną...
W dniu środa, 26 września 2012 12:56:28 UTC+2 użytkownik piotr.t...@gmail.com napisał:
> [...]

to co mnie osobiście ucieszyło to informacja że baza w której sprawdzają nr ramy  jest ogólno-unio-europejska

No nie wiem, czy Pan Władza nie przesadził - uciąłem sobie podobną pogawędkę
w wakacje i nawet obejrzałem panawładzowy terminal. Oni to sprawdzają
w KSIP, czyli _Krajowym_ Systemie Informacji Policji, co i tak jest dużym postępem w stosunku do stanu sprzed bodaj dwóch lat, kiedy każda
komenda wojewódzka miała własny rejestr, przy czym niektóre miały
w tym rejestrze wyłącznie dane rowerów przez siebie oznakowanych.

Ale możliwe, że KSIP jest jakoś synchronizowany z jakimś eurosystemem,
tylko mój Pan Władza o tym nic nie wspomniał.

Rowery kradną...