Rowery poziome ( i parę innych) - obszerna galeria

Data: 2010-08-25 18:02:39
Autor: __Maciek
Rowery poziome ( i parę innych) - obszerna galeria
Mon, 23 Aug 2010 23:52:17 +0200 "Maciej" <zenonka@poczta.onet.pl>
napisał:

Aktualizuję link do rowerów poziomych. Od razu zaznaczam że przejeździłem już

Tak apropos. Ostatnio ktoś jeździł po Warszawie na poziomce i pstrykał
foty srebrnym cyfrowym kompaktem, mnie na moim Romecie też złapał. Nie
wiecie kto to? A moze jest tu na grupie?

Data: 2010-08-25 10:10:43
Autor: kaczor1
On 25 Sie, 18:02, __Maciek <i80c...@cyberspace.org> wrote:
Mon, 23 Aug 2010 23:52:17 +0200 "Maciej" <zeno...@poczta.onet.pl>
napisał:

> [...]

foty srebrnym cyfrowym kompaktem, mnie na moim Romecie też złapał. Nie
wiecie kto to? A moze jest tu na grupie?

Może wiecie.
Opisz poziomkę a może, może...

Data: 2010-08-25 20:01:17
Autor: __Maciek
Rowery poziome ( i parę innych) - obszerna galeria
Wed, 25 Aug 2010 10:10:43 -0700 (PDT) kaczor1
<roland.korczakowski@komax.net.pl> napisał:

Może wiecie.

Tzn. ja nie chcę jego danych teleadresowych (bo i na co mi one),
myślałem po prostu że to może przypadkiem ktoś z tej grupy i się
przyzna ;-)

Opisz poziomkę a może, może...

A bo ja wiem? Nie zdołałem się dokładnie przyjrzeć, gość się pojawił
znienacka (jechał Chałubińskiego, ja stałem na czerwonym na wylocie
Koszykowej). Miał w ręku aparat i obracał go na wszystkie strony i
cykał zdjęcia, zresztą parę godzin wcześniej mignął mi przy
Politechnice.

Data: 2010-08-28 11:34:47
Autor: kaczor1
<roland.korczakow...@komax.net.pl> napisał:

> [...]

Koszykowej). Miał w ręku aparat i obracał go na wszystkie strony i
cykał zdjęcia, zresztą parę godzin wcześniej mignął mi przy

Też mam srebrnego kompakta i pięciu z poziomkowiczów, których znam
również.
Ale nie byłem ostatnio w tej lokalizacji.
Jeśli te zmienia były wykonywane w pozornie bezsensowny sposób, to
chyba wiem, na kogo się natknąłeś.
Jeśli jest na preclu to raczej sporadycznie.
A jakieś pytania masz?
Jeśli tak, to przekaże, bo będę się z nim widział dziesiątego
(piątek).

Rowery poziome ( i parę innych) - obszerna galeria