Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że ta k będzie:)

Data: 2009-08-11 00:09:40
Autor: Szewc
Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że ta k będzie:)
anu pisze:

Ale poszli odwrotnie- najpierw coś drobniejszego, często bardzo
przyzwoitego, a teraz rowery.

No właśnie, trzeba się wszystkiemu przyglądać, bo chińskie rączki chińskim rączkom nierówne. Z rzeczy jakie kupiłem w Lidlu - okularki spoko, spodenki spoko. Nie próbowałem jeszcze ich pasty do lakieru. Woda mineralna też ok. Lampki tylnej też nie próbowałem (te Chińczycy raczej dobre robią), ale już lampka przednia na cztery paluszki to klapa na całej linii. Miałem inną tanią azjatycką i wydawała mi się kiepska bo po jakimś czasie przestawała świecić i trzeba było styki poprawiać. Potem odmawiała współpracy po każdym wyboju czy dziurze.
Lampka z Lidla świeciła bardzo dobrze i jasno. Ale tylko raz. Wszystkie próby zabawy ze stykami i innego wskrzeszania, zaklinania, spaliły na panewce.

pozdr.
szewc

p.s. Ale te okulary... :)

Data: 2009-08-11 00:50:25
Autor: anu
On 11 Sie, 00:09, Szewc <rock...@poczta.onet.pl> wrote:
anu pisze:

> [...]

Lampka z Lidla świeciła bardzo dobrze i jasno. Ale tylko raz. Wszystkie
próby zabawy ze stykami i innego wskrzeszania, zaklinania, spaliły na

widzę, że kolega po nocach pisze zgryźliwe felietony i pozostając w
przekonaniu, że są doskonałe umieszcza je nie tylko jako odpowiedź,
ale kopiuje i tworzy z nich oddzielne tematy- zapewne w nadziei na
powszechny aplauz  nad wysublimowanym stylem literackim

Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że ta k będzie:)