Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że tak będzie:)

Data: 2009-08-10 06:51:29
Autor: anu
Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że tak będzie:)
Co prawda w Irlandii Północnej, ale może trend dotrze i do nas.
Ciekawa strategia. Teoretycznie najpierw powinni sprzedawać rowery, a
do nich akcesoria.
Ale poszli odwrotnie- najpierw co¶ drobniejszego, często bardzo
przyzwoitego, a teraz rowery.
S±dz±c po drobnicy i rowerom można się przyjrzeć. Ciekawe jaka to
oficjalnie marka?
Tylko ta cena i to jeszcze w funtach. A ile kosztowałby w Polsce?

http://www.lidl.ie/IE/home_ni.nsf/pages/c.o.20092780.Road_Racing_Bike

Data: 2009-08-10 07:02:10
Autor: anu
Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że tak będzie:)
W Irlandii wła¶ciwej 900 euro. Pój¶ć po mleko i chleb, a tak przy
okazji kupić rower za około 5 ty¶. No tak, panie premierze, gdzie ta
obiecana druga Irlandia:)

Data: 2009-08-23 06:14:37
Autor: nb
Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że tak będzie:)
at Mon 10 of Aug 2009 16:02, anu wrote:

W Irlandii właściwej 900 euro. Pójść po mleko i chleb, a tak przy
okazji kupić rower za około 5 tyś. No tak, panie premierze, gdzie ta
obiecana druga Irlandia:)

No przecież pada całe lato.

--
nb

Data: 2009-08-10 07:32:36
Autor: pw
On 10 Sie, 15:51, anu <per...@gmail.com> wrote:
[...]

Juz rok temu widzialem w biedronce jakies rowery.

Pozdro,
pw

Data: 2009-08-10 17:14:12
Autor: Kosu
pw wrote:
Juz rok temu widzialem w biedronce jakies rowery.

Tyle że Biedronka najczę¶ciej kupuje i sprzedaje szmelc. Lidl kupuje OEMy znanych marek i sprzedaje jako nieznane marki :]

Co do roweru - zdecydowanie za drogi. Giant Defy 0 na porównywalnym osprzęcie kosztuje u nas 5800 (ceny Giant w UK s± porównywalne, czyli dla nich te rowery s± tanie jak barszcz...)

Ale gdyby w Polsce sprzedawali ten rower z pełnym Sora za ~1500 zł, to byłyby obozy namiotowe przed sklepami (nie jest to realne, ale pomarzyć można ;])

Pragnę jeszcze dodać, że oferta włoska u nas będzie mniej więcej tydzień po Irlandii... no to zobaczymy :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-10 16:42:32
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-08-10, Kosu wrote:
pw wrote:
Juz rok temu widzialem w biedronce jakies rowery.

Tyle że Biedronka najczęściej kupuje i sprzedaje szmelc. Lidl kupuje OEMy znanych marek i sprzedaje jako nieznane marki :]

Co do roweru - zdecydowanie za drogi. Giant Defy 0 na porównywalnym osprzęcie kosztuje u nas 5800 (ceny Giant w UK są porównywalne, czyli dla nich te rowery są tanie jak barszcz...)

Coś Ci się pomerdało.

Tu masz rower za 800 euro, czyli 3300zł po dzisiejszym kursie. To
drogo?!

Data: 2009-08-10 18:49:27
Autor: Wooyek
> [...]

Coś Ci się pomerdało.

Tu masz rower za 800 euro, czyli 3300zł po dzisiejszym kursie. To

800 funtĂłw (Irlandia PĹ‚n.) / 900 euro (Irlandia).
http://www.lidl.ie/IE/home.nsf/pages/c.o.20092750.Road_Racing_Bike
Czyli ok. 3850 zł / 3690 zł (swoją drogą spora rozbieżność)

Data: 2009-08-11 11:56:26
Autor: Raist
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h5pj3m$3i7$1inews.gazeta.pl...
800 funtĂłw (Irlandia PĹ‚n.) / 900 euro (Irlandia).
http://www.lidl.ie/IE/home.nsf/pages/c.o.20092750.Road_Racing_Bike
Czyli ok. 3850 zł / 3690 zł (swoją drogą spora rozbieżność)

to tanio, jak na UltegrÄ™
ale Polski rynek, jesli chodzi o szosę, to nadal zaścianek...
trudno mi sobie (na razie) wyobrazić szosę na Ultegrze wiszącą pod sufitem polskiego Lidla
swojÄ… drogÄ… jak one sa eksponowane w Lidlach na wyspach?

Raist

Data: 2009-08-11 13:13:54
Autor: Kosu
Raist wrote:
[...]

Strzelam:
Tak jak przychodzÄ… do sklepĂłw - w kartonach.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-11 23:20:03
Autor: Martti Väätäinen
Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że tak będzie:)
Dnia Tue, 11 Aug 2009 11:56:26 +0200, Raist napisał(a):

to tanio, jak na Ultegrę

Nie tanio, normalnie.
http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/RPS-9-3-Triple_id_6083_.htm

Data: 2009-08-10 16:04:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-08-10 15:51, Użytkownik anu napisał:

Tylko ta cena i to jeszcze w funtach. A ile kosztowałby w Polsce?

http://www.lidl.ie/IE/home_ni.nsf/pages/c.o.20092780.Road_Racing_Bike

Funt po 4,80.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-10 16:36:28
Autor: SN .. AP
Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że tak będzie:)
Nawet wypasiony :) fajna waga. ALe u nas nigdy nie bedzie, bo nikt tego nie kupil by za taka kase.
U nas to oblegaja sklepy za rowerami jak sa po 150zl. Sam kiedys chcialem kupic 1 szmelc na dzialke i na zakupy do miasta to sie okazalo ze rowery byly sprzedane 2 minuty po dziesiatej :) czyli 2 minuty po otwarciu sklepu, a jak wchodzili do sklepu to prawie swinskim truchtem :D jaajajaaaaaajj :D ahahahaa sie nasmialem ot co.

Data: 2009-08-10 07:47:43
Autor: anu
Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że tak będzie:)
Za tę cenę to chętnych by nie było, szczególnie w tego typu sklepie- a
jest niej wart, bo to wysoka klasa osprzętu.
Ale np. do niedawna w Decathlonie podstawowe szosówki kosztowały co¶
około 700-800 zł. O co¶ takiego byłoby interesuj±ce.
Grubo poniżej tysi±ca, przyzwoite- drugi rower pozwalaj±cy poznać
uroki kolarstwa szosowego.

Data: 2009-08-10 16:50:40
Autor: Kacper Perschke
Dnia 10.08.2009 RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl> napisał/a:
Tylko ta cena i to jeszcze w funtach. A ile kosztowałby w Polsce?
[...]
Funt po 4,80.

Funt roweru? To by dawało cenę rzędu 200 zł za rower ważacy 20 kg. Całkiem
interesujące posunięcia ma ten Lidl. Ale skoro porcelana była na wagę to może
i rowery ...

KAcper

Data: 2009-08-11 00:09:40
Autor: Szewc
anu pisze:

Ale poszli odwrotnie- najpierw co¶ drobniejszego, często bardzo
przyzwoitego, a teraz rowery.

No wła¶nie, trzeba się wszystkiemu przygl±dać, bo chińskie r±czki chińskim r±czkom nierówne. Z rzeczy jakie kupiłem w Lidlu - okularki spoko, spodenki spoko. Nie próbowałem jeszcze ich pasty do lakieru. Woda mineralna też ok. Lampki tylnej też nie próbowałem (te Chińczycy raczej dobre robi±), ale już lampka przednia na cztery paluszki to klapa na całej linii. Miałem inn± tani± azjatyck± i wydawała mi się kiepska bo po jakim¶ czasie przestawała ¶wiecić i trzeba było styki poprawiać. Potem odmawiała współpracy po każdym wyboju czy dziurze.
Lampka z Lidla ¶wieciła bardzo dobrze i jasno. Ale tylko raz. Wszystkie próby zabawy ze stykami i innego wskrzeszania, zaklinania, spaliły na panewce.

pozdr.
szewc

p.s. Ale te okulary... :)

Data: 2009-08-11 00:50:25
Autor: anu
On 11 Sie, 00:09, Szewc <rock...@poczta.onet.pl> wrote:
anu pisze:

> [...]

Lampka z Lidla ¶wieciła bardzo dobrze i jasno. Ale tylko raz. Wszystkie
próby zabawy ze stykami i innego wskrzeszania, zaklinania, spaliły na

widzę, że kolega po nocach pisze zgryĽliwe felietony i pozostaj±c w
przekonaniu, że s± doskonałe umieszcza je nie tylko jako odpowiedĽ,
ale kopiuje i tworzy z nich oddzielne tematy- zapewne w nadziei na
powszechny aplauz  nad wysublimowanym stylem literackim

Rowery w Lidlu-ja wiedziałem, że tak będzie:)