Rowery z drewna

Data: 2017-10-12 11:28:24
Autor: ń
Rowery z drewna
Data: 2017-10-12 11:53:11
Autor: z
Rowery z drewna
W dniu 2017-10-12 o 11:28, ń pisze:
www.bbc.com/news/business-41412627

Ma to jakieś zalety?

Data: 2017-10-12 05:44:54
Autor: tadeklodz
Rowery z drewna
W dniu czwartek, 12 października 2017 11:53:16 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2017-10-12 o 11:28, ń pisze:
> www.bbc.com/news/business-41412627
> Ma to jakieś zalety?

nie rdzewieje

Data: 2017-10-13 18:30:57
Autor: z
Rowery z drewna
W dniu 2017-10-12 o 14:44, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
nie rdzewieje

Mało. Może za to zgnić o kornikach nie wspominając :-)

Data: 2017-10-13 18:48:35
Autor: ń
Rowery z drewna
Niekoniecznie, zauważ że więźby dachowe basenów często budowane są z drewna, a nie ze stali ani betonu.

-- -- -
Może za to zgnić o kornikach nie wspominając

Data: 2017-10-12 15:41:04
Autor: ń
Rowery z drewna
Mniej więcej takie, jak szwajcarski zegarek ;-)

-- -- -
Ma to jakieś zalety?

Data: 2017-10-12 07:21:33
Autor: tadeklodz
Rowery z drewna
W dniu czwartek, 12 października 2017 15:41:09 UTC+2 użytkownik ń napisał:
Mniej więcej takie, jak szwajcarski zegarek ;-)

-- -- -
> Ma to jakieś zalety?

A jakie niby wg Ciebie ma zalety szwajcarski zegarek?

Data: 2017-10-12 16:39:58
Autor: abn140
Rowery z drewna
A jakie niby wg Ciebie ma zalety szwajcarski zegarek?
wartosc jego przyrasta, o ile drogi.
tylko nie wiem co na to korniki i grzyby, jesli chodzi o rower...
o zegarek w sumie moze i tez.....

Data: 2017-10-12 09:24:38
Autor: tadeklodz
Rowery z drewna
W dniu czwartek, 12 października 2017 16:40:04 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
>A jakie niby wg Ciebie ma zalety szwajcarski zegarek?
wartosc jego przyrasta, o ile drogi.
tylko nie wiem co na to korniki i grzyby, jesli chodzi o rower...
o zegarek w sumie moze i tez.....

Pytanie było o zalety. Wady to faktycznie korniki mogą być. Korników w kwestii zegarka nie bardzo sobie wyobrażam. Nawiasem mówiąc trochę czytałem o rowerach na bambusowych ramach

Data: 2017-10-13 11:49:39
Autor: ń
Rowery z drewna
Takie, że ten bidak sąsiad ma jakieś japońskie g... ;-)

-- -- -
A jakie niby wg Ciebie ma zalety szwajcarski zegarek?

Data: 2017-10-12 20:24:10
Autor: Jacek
Rowery z drewna
W dniu 12.10.2017 o 11:28, ń pisze:
www.bbc.com/news/business-41412627

Żadna sztuka ramę zrobić z drewna.
Zróbcie z drewna szprychy i łożyska (że o linkach hamulców nie wspomnę) to pogadamy ;-)
Jacek

Data: 2017-10-28 19:45:19
Autor: Tomasz
Rowery z drewna

Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał

Żadna sztuka ramę zrobić z drewna.
Zróbcie z drewna szprychy i łożyska (że o linkach hamulców nie wspomnę) to pogadamy ;-)

Proszę bardzo:
https://www.dropbox.com/s/ga9rwdq82fqw0wy/RowerDrewniany.jpg?dl=0

Data: 2017-10-28 20:38:06
Autor: Jacek
Rowery z drewna
W dniu 28.10.2017 o 19:45, Tomasz pisze:

[...]

Aha,
i pewnie spawany elektrodami drewnianymi ;-)
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_ivLdV2morFkIL2kcr8vpEb9SpYhktl1J.jpg
Jacek

Rowery z drewna