Rowery z promocji - okazja czy kolejna sciema?

Data: 2012-07-04 04:24:44
Autor: Q
Rowery z promocji - okazja czy kolejna sciema?
Szukam roweru (95% miasto, 5% treking) dla dziewczyny.
Przyzwoite uzywki na allegro sa dopiero od 500zl w gore,
ale po dolozeniu ok. 200zl mam nowe, podobnej klasy:

http://www.selgros.pl/oferta-promocyjna/artykuly-przemyslowe/zabawki-artykuly-sezonowe/gdansk/rower-ctb-28-travers-7-alu-3-355629
736zl (niby na promocji)

http://www.sklepprosport.pl/rowery-2012/rower-miejski-cosmo-tourist-gwar-kross.html
539,00 zł (niby na promocji)

http://www.sklepprosport.pl/rowery-2012/rower-damski-kross-grand-rondo-alu-2012.html
799,00 zł

Co sadzicie o powyzszych "promocjach"?
Ktory z tych rowerow wypada najlepiej jesli chodzi o jakosc+osprzet / cena?

Data: 2012-07-04 07:51:28
Autor: margol
W dniu 2012-07-04 04:24, Q pisze:
[...]

ja bym brał pierwszy, dynamo i przerzutki  w piaście, nie trzeba
będzie przy nich grzebać, łatwiej zmienia się biegi.
No i pewnie bardziej się spodoba. :-)

mg

Data: 2012-07-06 10:48:34
Autor: Q
Rowery z promocji - okazja czy kolejna sciema?
ja bym brał pierwszy, dynamo i przerzutki  w piaście, nie trzeba
będzie przy nich grzebać, łatwiej zmienia się biegi.
No i pewnie bardziej się spodoba. :-)

Bylem wczoraj w Selgrosie - byly szaro-biale i czerwone/bordowe (imho ladniejsze),
tyle, ze opis ze strony mijal sie nieco z rzeczywistoscia.

Moje uwagi po pierwszych minutach uzytkowania:

- rama aluminiowa
  ok, ladna, ale nieporeczna (jak trzeba wniesc po schodach) i troche ciezka
  (jak na rower dla dziewczyny)

- reflektor halogen z odblaskiem
  ok, i tu mila niespodzianka - tylna lampka swieci sie jeszcze z 5 minut po wylaczeniu dynama

- przerzutka tylna w piaście 7-biegowa Sram
  okazalo sie, ze dali 7-bieg. shimano nexus - to lepiej? :)

- hamulce aluminiowe
  hamulec jeden - tylko z przodu plasyk+alu klamki (tylny tylko w torpedzie)

- kosz + jego mocowanie do kierownicy - mega tandeta, sam nie wiem czy lepsze to niz nic :)

Tak czy siak rower wymaga nieco "podkrecenia", ale ogolnie ujdzie :).

Data: 2012-07-06 11:18:09
Autor: mt
Q pisze:

[...]

Nie rama ciężka tylko rower może być ciężki, ale trudno oczekiwać od roweru z pełnym wyposażeniem, osłonami, bagażnikami, piast± planetarn± i przedni± piast± z dynamem, aby ważył 10 kg, zwłaszcza w relacji do ceny :)

- przerzutka tylna w pia?cie 7-biegowa Sram
  okazalo sie, ze dali 7-bieg. shimano nexus - to lepiej? :)

IMO lepiej.

- hamulce aluminiowe
  hamulec jeden - tylko z przodu plasyk+alu klamki (tylny tylko w torpedzie)

Przedni hamulec można w miarę niewielkim kosztem wymienić na co¶ porz±dniejszego. A co do torpeda, to rzecz gustu, ja nie lubię tego rozwi±zania.

- kosz + jego mocowanie do kierownicy - mega tandeta, sam nie wiem czy lepsze to niz nic :)

Raczej lepsze niż nic, z czasem można wymienić.

Tak czy siak rower wymaga nieco "podkrecenia", ale ogolnie ujdzie :).

To tak jak chyba wszystkie marketowce :)

--
marcin

Data: 2012-07-06 11:54:04
Autor: INEAD
Rowery z promocji - okazja czy kolejna sciema?

Popatrz w Decathlonie widziałem tam fajną miejską dameczkę za 699 zeta. Rowerek jak na tą cenę był zaskakująco lekki.

Data: 2012-07-06 12:38:38
Autor: Q
Rowery z promocji - okazja czy kolejna sciema?
Popatrz w Decathlonie widziałem tam fajn± miejsk± dameczkę za 699 zeta. Rowerek jak na t± cenę był zaskakuj±co lekki.

Jakies przerzutki mial?
Rama stal czy alu? Lekki powiadasz, hm... :)

Data: 2012-07-06 21:33:31
Autor: INEAD
Rowery z promocji - okazja czy kolejna sciema?
W dniu 2012-07-06 12:38, Q pisze:
Popatrz w Decathlonie widzia�em tam fajn� miejsk� dameczk� za 699 zeta.
Rowerek jak na t� cen� by� zaskakuj�co lekki.

Jakies przerzutki mial?
Rama stal czy alu? Lekki powiadasz, hm... :)

http://www.decathlon.com.pl/PL/riverside-1-damski-217832112/

chyba to było cos takiego

Rowery z promocji - okazja czy kolejna sciema?