Rowerzyści

Data: 2012-07-08 17:15:41
Autor: mkarwan
Rowerzyści

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jtc7i3$18e$126usenet.news.interia.pl...

Kogo piętnujesz lub wazelinujesz.
-> -pl.rec.rowery

Data: 2012-07-08 15:36:14
Autor: to
Rowerzy¶ci
begin mkarwan
Kogo piętnujesz lub wazelinujesz.

Masz problem z czytaniem ze zrozumieniem?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-08 15:41:15
Autor: steve69
Uwaga, troll!
Wracaj trollu na pl.misc.samochody

Data: 2012-07-08 16:13:50
Autor: to
Uwaga, troll!
begin  steve69
Wracaj trollu na pl.misc.samochody

Czy każdego, kto ma poglądy inne od Twoich, głupich, uznajesz za trolla? Czy argumenty ad personam to jedyne, na co Cię stać?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-08 17:14:05
Autor: steve69
Uwaga, troll!
to <to_usenet@interia.pl> napisał(a):
Czy każdego, kto ma pogl±dy inne od Twoich, głupich, uznajesz za trolla?

Nie, nie każdego.

Je¶li chodzi o ciebie, to wystarczy wej¶ć na pl.misc.samochody i prze¶ledzić
twoj± radosn± twórczo¶ć, by doj¶ć do wniosku, że¶ troll.

Data: 2012-07-08 17:37:35
Autor: to
Uwaga, troll!
begin  steve69
Jeśli chodzi o ciebie, to wystarczy wejść na pl.misc.samochody i
prześledzić twoją radosną twórczość, by dojść do wniosku, żeś troll.

Wszystko czego nie rozumiesz uznajesz za głupie?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-09 15:33:42
Autor: MichałG
Uwaga, troll!
to pisze:
begin  steve69

Jeśli chodzi o ciebie, to wystarczy wejść na pl.misc.samochody i
prześledzić twoją radosną twórczość, by dojść do wniosku, żeś troll.

Wszystko czego nie rozumiesz uznajesz za głupie?

jak ci kolejny raz piszą żes pijany to idz spac - dla własnego dobra. ;)

Data: 2012-07-09 14:35:09
Autor: jacek
Uwaga, troll!

Użytkownik " steve69" <steve69.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jtcf4s$bp6$1inews.gazeta.pl...
to <to_usenet@interia.pl> napisał(a):

Je¶li chodzi o ciebie, to wystarczy wej¶ć na pl.misc.samochody i prze¶ledzić
twoj± radosn± twórczo¶ć, by doj¶ć do wniosku, że¶ troll.

jest niezla lektura :D

pozdrawiam
jacek

Data: 2012-07-08 19:51:55
Autor: Menel
Rowerzy¶ci
to <to_usenet@interia.pl> napisał(a):
Zrobiłem 25 km ze ¶redni± 25 km/h, może nie jest to
wielki wyczyn, ale nie chciałem się specjalnie wysilać, żeby nie spalać  mię¶ni.

wyczyn nie ale kit okrutny --

Rowerzyści