[Warszawa] Rowerzyści utkną w zaspach

Data: 2011-11-05 14:47:56
Autor: Kazimierz Uromski
[Warszawa] Rowerzyści utkną w zaspach
On 05.11.2011 11:16, Wilk wrote:
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/642393-Tej-zimy-rowerzysci-utkna-w-zaspach-.html

Jeszcze jeden powód by sobie darować jazdę po naszych genialnych
ścieżkach ;))

Taaa, ale kiedy napiszesz do imć Galasa* "zdejmij te zakazy wjazdu dla rowerów chociaż na zimę" to odpisze w stylu "nie bo nie"**, dodając na końcu "a w ogóle to jak to możliwe że DDR są nieodśnieżane?".
I kiedy Twoja trasa na uczelnię/do pracy biegnie np. Górczewską to... szukaj alternatywy albo łam przepisy.

Co innego sama DDR - jej olanie da się łatwo, logicznie i, po pogrzebaniu w polskim prawodawstwie, przepisowo uzasadnić.

*-inżynier ruchu m.st. Warszawy
**-"analiza ruchu wykazała", "w naszej ocenie" itd.

Data: 2011-11-06 19:20:28
Autor: szaman (Baker)
[Warszawa] Rowerzyści utkną w zaspach
On 11/05/2011 02:47 PM, Kazimierz Uromski wrote::

Co innego sama DDR - jej olanie da siÄ™ Å‚atwo, logicznie i, po
pogrzebaniu w polskim prawodawstwie, przepisowo uzasadnić.

Wiele dyskusji na preclu dowodzi czegoÅ› innego:/

sz

Data: 2011-11-07 17:45:45
Autor: Kazimierz Uromski
On 06.11.2011 19:20, szaman (Baker) wrote:
[...]

Nie mówię, że droga władza też myśli logicznie - ale z pewnością łatwiej uzasadnić olanie samego C-13 gdy DDR jest zaśnieżona niż C-13+B-9.

C-13 - droga dla rowerów
B-9 - zakaz wjazdu dla rowerów

Data: 2011-11-14 21:44:39
Autor: Rowerex
Rowerzy¶ci utkn± w zaspach
On 7 Lis, 17:45, Kazimierz Uromski
<legalnycykli...@dzimejl.kropka.kom> wrote:

> Wiele dyskusji na preclu dowodzi czego¶ innego:/

Nie mówiê, ¿e droga w³adza te¿ my¶li logicznie - ale z pewno¶ci± ³atwiej
uzasadniæ olanie samego C-13 gdy DDR jest za¶nie¿ona ni¿ C-13+B-9..

C-13 - droga dla rowerów
B-9 - zakaz wjazdu dla rowerów

No w³a¶nie B9... Na moim zadupiu B9 stawia siê na potêgê. Znam jedno
miejsce, gdzie nie bêdzie  ¿adnych szans na od¶nie¿anie DDR, a stoj±ce
co kilkadziesi±t metrów B9 teoretycznie bêd± mnie zmusza³y do
kilkukilometrowego objazdu....

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-11-14 21:02:30
Autor: Roberto
[Warszawa] Rowerzy¶ci utkn± w zaspach
Jest na to sposób. Nale¿y wystosowaæ pismo do ZDM wniosku o zmianê organizacji
ruchu na okres zimy przez np obni¿enie prêdko¶ci do 50 km/h. Po tym jak np na
Trasie Siekierkowskiej ograniczenie predko¶ci zmieni sie z 70 do 50 nalezy
wystosowaæ pismo do Policji z pro¶b± o kontrolowanie predko¶ci. Oczywi¶cie
wszyscy kierowcy bede sie w g³owe pukali kto zmieni³ owe znaki. Po tygodniu
takiego cyrku kwota z mandatow swobodnie pozwoli na o¶nie¿anie wszystkich DDR
i zakazy bêd± mog³y wróciæ na miejsce.

Data: 2011-11-14 23:58:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-11-14 22:02, Roberto pisze:

wszyscy kierowcy bede sie w g³owe pukali kto zmieni³ owe znaki. Po tygodniu
takiego cyrku kwota z mandatow swobodnie pozwoli na o¶nie¿anie wszystkich DDR
i zakazy bêd± mog³y wróciæ na miejsce.

Tak to ju¿ jest od bardzo dawna, tylko ¿e pieni±dze nie id± na ¿aden konkretny cel, a i "powrót zakazów na swoje miejsce" nie jest planowany, a wrêcz przeciwnie :)

--
Liwiusz

[Warszawa] Rowerzyści utkną w zaspach