Rowerzyści

Data: 2012-07-08 17:42:13
Autor: Titus Atomicus
Rowerzyści
In article <jtc7i3$18e$126@usenet.news.interia.pl>,
 to <to_usenet@interia.pl> wrote:

No i wybra(C)(C)em się na rower po paru latach przerwy (może nie zupełnej, ale mało jeździłem). Zrobiłem 25 km ze średnią 25 km/h, może nie jest to wielki wyczyn, ale nie chciałem się specjalnie wysilać, żeby nie spalać  mięśni. No i mam kilka spostrzeżeń. Pierwsze, ogólne, jest takie, że usenetowi trolle (tym razem rowerowi) jak zwykle bredzą, a konkretnie:

- Kierowcy są teraz o niebo bardziej uprzejmi w stosunku do rowerzystów niż kilka lat temu, czasem nawet do przesady, jakby się w ogóle bali wyprzedzić, ogólnie nie spotkała mnie żadna dziwna akcja ze strony kierowców.

Zgadza sie. Jest lepiej niz kilka razy temu.

- Rowerzystów jest dużo więcej niż kiedyś i wieli z nich jeździ jak pojebani, np. stają nagle dęba, skręcając nie patrząc czy ktoś ich nie wyprzedza, zajeżdżają drogę włączając się do ruchu, zajmują całą szerokość ścieżki rowerowej jadąc 10 km/h itp.

Zgadza sie czesciowo. Jest ich coraz wiecej. Ale jakos nie zauwazylem zeby zwiekszylo sie zagrozenie z ich strony.
- Piesi zachowują się jak naćpani, ale tak zawsze było.

Zgadza sie.

Czyli konkluzja z tego prosta -- gdyby kierowcy samochodów wyczyniali to co rowerzyści na rowerach, to każdy kilometr każdej drogi byłby usiany trupami, których nie nadążano by nawet sprzątać.

Jakas cienka konkluzja, jesliby rowerzysci zachowywali sie (na jezdni) tak jak twierdzisz to "każdy kilometr każdej drogi byłby usiany trupami, których nie nadążano by nawet sprzątać."

I druga -- jeśli ktoś nawet teraz nie radzi sobie na rowerze w ruchu i wciąż spotykają go jakiś dziwne akcje ze strony kierowców to albo zupełnie nie ogarnia co się wokół niego dzieje albo sam te sytuacje prowokuje.

Tez cienka konkluzja. Nie wiem, jak inni, ale mnie rzadko spotykaja takie dziwne przygody. A konkretnie agresywnie nastawionych kierowcow.
Ale spotykaja.
Osmiele sie nawet powiedziec ze takich agresywnie nastawionych kierowcow jest znacznie mniej na ulicach niz na grupach dyskujsyjnych.

I jeszcze jedno:
Jezdze na rowerze codziennie. Ty natomiast zrobles godzinny rekonesans i wyciagasz wnioski.
--
TA

Data: 2012-07-08 18:23:21
Autor: to
Rowerzyści
begin Titus_Atomicus
Jezdze na rowerze codziennie.
Ty natomiast zrobles godzinny rekonesans i wyciagasz wnioski.

Skoro w tym czasie widziałem 15 pojebanych rowerzystów i ani jednego pojebanego kierowcy samochodu to chyba o czymś świadczy? --
ignorance is bliss

Data: 2012-07-08 21:06:01
Autor: Titus Atomicus
Rowerzyści
In article <jtcj6o$18e$138@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

Skoro w tym czasie widziałem 15 pojebanych rowerzystów i ani jednego pojebanego kierowcy samochodu to chyba o czymś świadczy?

O tym, na przyklad ze twoj 'test' nie byl miarodajny.
Wyciagasz wnioski na podstawie malo reprezentatywnej probki.
Zwlaszcza ze w weekend ruch samochodowy jest znacznie mniejszy, a rowerowy, i to generowany przez niedzielnych rowerzystow znacznie wiekszy.
--
TA

Data: 2012-07-09 10:15:47
Autor: to
Rowerzyści
[...]

Mógłbyś tak twierdzić, gdyby to był 1 czy 2 debili, ale ich było 15. W ciągu godziny.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-09 12:46:55
Autor: Titus Atomicus
Rowerzyści
In article <jteb0j$18e$170@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

> niedzielnych rowerzystow znacznie wiekszy.

Mógłbyś tak twierdzić, gdyby to był 1 czy 2 debili, ale ich było 15. W ciągu godziny.

E, trollujesz. :-(
Przeczytaj raz jeszcze too co napisalem powyzej.
--
TA

Data: 2012-07-09 11:45:08
Autor: to
Rowerzyści
begin Titus_Atomicus
E, trollujesz. :-(
Przeczytaj raz jeszcze too co napisalem powyzej.

A Ty to co ja.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-09 13:51:59
Autor: Titus Atomicus
RowerzyEci
In article <jteg83$18e$175@usenet.news.interia.pl>,
 to <to_usenet@interia.pl> wrote:

begin Titus_Atomicus

> E, trollujesz. :-(
> Przeczytaj raz jeszcze too co napisalem powyzej.

A Ty to co ja.

Aha.
Znaczy naprawde nie wiesz co to jest statystyka?
Nawet w powszechnym, intuicyjnym znaczeniu tego slowa?
E, trollujesz jednak.
EOT
--
TA

Data: 2012-07-09 12:05:28
Autor: to
RowerzyEci
begin Titus_Atomicus
Znaczy naprawde nie wiesz co to jest statystyka? Nawet w powszechnym,
intuicyjnym znaczeniu tego slowa? E, trollujesz jednak.

Raczej Ty nie wiesz i jak zwykle trollujesz, jak to masz w zwyczaju w tematach rowerowych.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-09 02:30:24
Autor: hikikomori san
Rowerzyści
On 08.07.2012 20:23, to wrote:
begin Titus_Atomicus

[...]

Ze jechales sciezka rowerowa albo chodnikiem ;)

--
Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id=598

Data: 2012-07-14 17:26:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerzyści
to, Sun, 8 Jul 2012 18:23:21 +0000 (UTC),
pl.misc.samochody,pl.rec.rowery,pl.pregierz:
begin Titus_Atomicus

[...]

Głównie o tym, że w niedzielę jeździ mniej pojebów w samochodach.

--
Pozdrowienia,

Rowerzyści