Rowerzy¶ci

Data: 2012-07-08 19:29:40
Autor: Robert Wysocki
Rowerzy¶ci
Dnia Sun, 08 Jul 2012 15:04:35 +0000, to napisał(a):

(ciach)
No i mam kilka spostrzeżeń. Pierwsze, ogólne, jest takie, że
usenetowi trolle (tym razem rowerowi) jak zwykle bredzÄ…, a konkretnie:

(ciach)

Czyli konkluzja z tego prosta -- gdyby kierowcy samochodów wyczyniali to
co rowerzyści na rowerach, to każdy kilometr każdej drogi byłby usiany
trupami, których nie nadążano by nawet sprzątać.

I druga -- jeśli ktoś nawet teraz nie radzi sobie na rowerze w ruchu i
wciąż spotykają go jakiś dziwne akcje ze strony kierowców to albo
zupełnie nie ogarnia co się wokół niego dzieje albo sam te sytuacje
prowokuje.

Chyba nic więcej dodawać nie trzeba.
A, przepraszam, trzeba: PLONK

R.

Data: 2012-07-08 19:54:44
Autor: to
Rowerzy¶ci
begin Robert Wysocki
Chyba nic więcej dodawać nie trzeba. A, przepraszam, trzeba: PLONK

Plonknij się w głowę. :>

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-16 18:09:34
Autor: PlaMa
Rowerzyści
W dniu 2012-07-08 21:54, to pisze:

Chyba nic więcej dodawać nie trzeba. A, przepraszam, trzeba: PLONK
Plonknij się w głowę. :>

no przecież Cię nie przeczyta... Swoją drogą to po tym poście przypominasz mi tych słynnych radzieckich naukowców z dowcipów i ich ciekawe wnioski oparte na jeszcze ciekawszych badaniach... niemniej nie zgadzam się z Tobą i uważam, że bzdury wypisujesz, ale nie będę Cię piętnował bo przejawiam podobny Tobie stosunek do motocyklistów więc nie wypada mi krytykować :d

Data: 2012-07-08 21:53:06
Autor: Titus Atomicus
Rowerzy¶ci
In article <jtcn34$a45$1@news.dialog.net.pl>,
 Robert Wysocki <rmwpl.spam@gmail.com> wrote:

Dnia Sun, 08 Jul 2012 15:04:35 +0000, to napisa(C)(C)(a):

(ciach)
> No i mam kilka spostrze¿eñ. Pierwsze, ogólne, jest takie, ¿e
> usenetowi trolle (tym razem rowerowi) jak zwykle bredz±, a konkretnie:

(ciach)

> Czyli konkluzja z tego prosta -- gdyby kierowcy samochodów wyczyniali to
> co rowerzy¶ci na rowerach, to ka¿dy kilometr ka¿dej drogi by³by usiany
> trupami, których nie nad±¿ano by nawet sprz±taæ.
> wci±¿ spotykaj± go jaki¶ dziwne akcje ze strony kierowców to albo
> zupe³nie nie ogarnia co siê wokó³ niego dzieje albo sam te sytuacje
> prowokuje.

Chyba nic wiêcej dodawaæ nie trzeba.
A, przepraszam, trzeba: PLONK

E, przesadzasz.
Po prostu mozna powiedziec koledze, ze bladzi. I to uzasadnic.
Ja do KFa wrzucam tylko ewidentnych chamow, nieuleczalnych idiotow i fanatykow.
--
TA

Rowerzy¶ci