Rowerzyści i kierowcy autobusów

Data: 2009-07-17 16:51:36
Autor: stefandora
Rowerzyści i kierowcy autobusów
Alfer_z_pracy wrote:
Dorzucam kamyczek do serialu rowerzysta vs autobus. Jakiś czas temu w Warszawie na światłach pewien kierowca zaczął do mnie (właściwie do nas) podjeżdżać od tyłu, szykanować, trąbić, po wyprzedzeniu krzyknął że ścieżki rowerowe są do jeżdżenia po mieście (to tak w skrócie). Właśnie dostałem odpowiedź na skargę. Ku mojemu pozytywnemu zdziwieniu została przeprowadzona z nim rozmowa pouczająca z nastawieniem na zachowanie bezpieczeństwa i zostały wyrażone przeprosiny. Oczywiście nie wiem na ile to kit a na ile prawda, ale być może o ten jeden kroczek przesunęliśmy się do przodu w dziedzinie dobrych manier na drogach :)

Z weekendowym pozdrowieniem
A.

Taaa... ja już kilka takich listów dostałam :)
Ale warto pisać, żeby nie było, że nikt nic nie zgłaszał.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-07-18 20:06:32
Autor: Grzegorz
Rowerzyści i kierowcy autobusów
Hello stefandora !:

Taaa... ja już kilka takich listów dostałam :)
Ale warto pisać, żeby nie było, że nikt nic nie zgłaszał.

Mnie raz autobus praktycznie zepchnął z drogi na pobocze :-(. Na szczęście nie było rowu ani krzaków z kolcami.

A na razie zainwestowałem w Airzound. Nie wiem jak autobusy, ale psy na pewno przegania :-D !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-07-18 22:16:01
Autor: Mariusz Kruk
Rowerzyści i kierowcy autobusów
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "stefandora"
[...]

Tia. Też mam gdzieś jeden.

Ale warto pisać, żeby nie było, że nikt nic nie zgłaszał.

Zgadza się.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Any fool can paint a picture, but it takes a
\  Kruk@epsilon.eu.org   / wise person to be able to sell it.

Rowerzyści i kierowcy autobusów