Rowerzyści wpuszczeni w kanał

Data: 2013-02-11 10:05:39
Autor: drobo
Rowerzyści wpuszczeni w kanał
"12 lutego 2013 roku nadawanie w ramach platformy satelitarnej Sky Italia rozpocznie pierwszy włoski kanał premium w całości poświęcony rowerom i rowerzystom. Bike Channel będzie dostępny na pozycji nr 237 w dekoderach Sky Italia. Ma na celu promowanie jazdy na rowerze nie tylko jako sportu, ale także jako ważnego elementu życia."

http://satkurier.pl/news/82621/we-wloszech-startuje-kanal-dla-rowerzystow-wideo.html

Data: 2013-02-11 19:54:57
Autor: ToMasz
W dniu 11.02.2013 19:05, drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com pisze:
[...]

Raz że chyba nie dla nas, dwa nie za 9.99! Ja to bym chciał kupować dostęp do poszczególnych kanałów, nie do pakietów, ale jeden kanał za 9.99 to jest duuuuża przesada. nie wiem jakie są najbardziej dochodowe kanały, najbardziej pożądane, ale na pewno bike cośtam do nich nie należy.

ToMasz

Data: 2013-02-11 11:37:19
Autor: drobo
Rowerzyści wpuszczeni w kanał
Fakt, że ta informacja jest dla nas - póki co - ciekawostką.

Swoją drogą mam podobne zdanie n.t. obecnej "filozofii" dostarczania kanałów tv przez operatorów. Wolałbym kupić konkretne kanały (oczywiście za rozsądną cenę), niż płacić za kanały-śmieci w pakietach. Nie tak dawno prasa doniosła, że :

"Intel zapowiada rewolucję na rynku telewizji kablowej. Firma chce oferować pojedyncze kanały, a nie całe nienaruszalne pakiety dziesiątek kanałów."

http://www.tvn24.pl/internet-hi-tech-media,40/szykuje-sie-rewolucja-w-kablowkach,297562.html

Jak można przeczytać, pomysł oparty jest na "serwowowaniu" kanałów tv przez internet...

Data: 2013-02-11 21:40:01
Autor: Krycha_net
W dniu 2013-02-11 20:37, drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com pisze:
> [...]

> Wolałbym kupić konkretne kanały (oczywiście za rozsądną cenę), niż płacić za kanały-śmieci w pakietach. (...)

To stary sprawdzony sposób sprzedawania niechodliwych rzeczy, tak jak kiedyś - chcesz kupić "Przekrój", to musisz dokupić "Trybunę Ludu".
:-D

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2013-02-11 13:04:58
Autor: drobo
Rowerzyści wpuszczeni w kanał
Trybuna Ludu była fajna :-)

Cenę tego "rowerowego" kanału - 10 Euro -  warto odnieść do ceny typowego pakietu kabl/sat. Jeśli dobrze zrozumiałem tę ofertę:

http://www.sky.it/offerta-sky/decoder-hd/homepack.html

to za 30 Euro/miesiąc, przy rocznej umowie terminowej, można mieć nieco ponad 50 kanałów tv ( w tym kilka HD), internet i telefon...

Rowerzyści wpuszczeni w kanał