Rowerzysta mięsożerca

Data: 2011-04-13 17:56:17
Autor: henry_k
Rowerzysta mięsożerca
Data: 2011-04-13 18:20:28
Autor: kml
Rowerzysta mięsożerca

Użytkownik "henry_k" <henry_k@gmmail.com> napisał w wiadomości news:io4hif$5up$1mx1.internetia.pl...
Zapas mięcha na wyprawę:
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=174934

:D

http://Endurorider.pl
06/04/2011 BB386EVO czyli odświeżony BB30

Data: 2011-04-13 22:25:52
Autor: Dykus
Rowerzysta mięsożerca
Witam,

W dniu 2011-04-13 17:56, henry_k pisze:

Zapas mięcha na wyprawę:
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=174934

Co to jest to coś, czym ma prowadzący połączoną kierownicę z ośką przedniego koła? I nie jest to widelec... ;) Jakiś sznurek, pręty? To w ogóle coś z roweru?

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2011-04-13 22:30:22
Autor: kml
Rowerzysta mięsożerca

Użytkownik "Dykus" <dykus.grupy@spamy.wp.pl> napisał w wiadomości news:io50sk$mf8$1news.onet.pl...

Co to jest to coś, czym ma prowadzący połączoną kierownicę z ośką przedniego koła? I nie jest to widelec... ;) Jakiś sznurek, pręty? To w ogóle coś z roweru?

Sznurek co by sobie pakunek do kiery przywiązać IMO czyli high rider elastic :D

http://Endurorider.pl
13/04/2011 Rowerowy stojak serwisowy - jaki kupić?

Data: 2011-04-13 14:24:33
Autor: Marek
Rowerzysta mięsożerca
Warto przeczytać także komentarze pod zdjęciami. Po trzech piwach
bawią.
A ja mam teraz motywację, by zbudować przyczepkę na kajak.

--
Marek

Data: 2011-04-14 00:08:52
Autor: Rafał Wawrzycki
Rowerzysta mięsożerca
Dnia 13 kwi 2011 w liście [news:io4hif$5up$1mx1.internetia.pl] henry_k [henry_k@gmmail.com] napisał(a):

Zapas mięcha na wyprawę:
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=174934

Mnie bardziej niż świnka piggi spodobał się prawie pionowy widelec ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak