[Prasa]Rowerzysta potrzebuje dziewięciu żyć w Koszalinie. List Czytelnika

Data: 2013-09-21 20:33:12
Autor: johnkelly
[Prasa]Rowerzysta potrzebuje dziewięciu żyć w Koszalinie. List Czytelnika
W dniu 2013-09-21 20:13, Piecia aka dracorp pisze:
Witam
Taka ciekawostka z Koszalina:
http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F20130918%2FKOSZALIN%2F130919643
Komentarze to najlepiej do Adblocka dodać.

"Ta nowelizacja przepisów to chyba największe zło jakie powstało, kierowcy są zupełnie niedouczeni, przez to jest to niesamowicie niebezpieczne." - mowa o tzw rowerowej noweli. Nowela zła, bo kierowcy niedouczeni? No ja bym raczej napisał, że zbyt wielu kierowców posiada dokument potwierdzający uprawnienia, którym nie mają.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2013-09-21 20:53:47
Autor: z
W dniu 2013-09-21 20:33, johnkelly pisze:
Nowela zła, bo kierowcy
niedouczeni? No ja bym raczej napisał, że zbyt wielu kierowców posiada
dokument potwierdzający uprawnienia, którym nie mają.

A ja ciągle to samo :-)
W tej noweli trzeba było zapisać możliwość przejeżdżania po przejściach dla pieszych z prędkością pieszego. A może nawet szerzej. Przejazdy rowerowe też do prędkości pieszego. To w trosce o zdrowy rozsadek, bezpieczeństwo i mając na uwadze przyzwyczajenia użytkowników drogi.
Życie byłoby prostsze. Wiem... Zbyt proste dla biurokratów.

PS. Na ścieżce rowerowej którą codziennie ;-) dojeżdżam do pracy jest z 10 przejazdów na których zdrowy rozsądek nakazuje prędkość pieszego (widoczność). Wszyscy (no prawie wszyscy) tak robią nie zważając na durny przepis.

[Prasa]Rowerzysta potrzebuje dziewięciu żyć w Koszalinie. List Czytelnika