[Prasa]Rowerzysta potrzebuje dziewięciu żyć w Koszalinie. List Czytelnika

Data: 2013-09-25 03:38:15
Autor: Jozef Szyja
[Prasa]Rowerzysta potrzebuje dziewięciu żyć w Koszalinie. List Czytelnika
"Ta nowelizacja przepisów to chyba największe zło jakie powstało, kierowcy są zupełnie niedouczeni, przez to jest to niesamowicie niebezpieczne."

We Warszawie natomiast poziom wyuczenia wysoki. Więcej powiem, zanim się o nowelce dowiedziałem, to mnie kierowca uświadomił :)

Pozdry,
Jozek S

[Prasa]Rowerzysta potrzebuje dziewięciu żyć w Koszalinie. List Czytelnika