Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...

Data: 2013-05-08 13:20:20
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Tue, 07 May 2013 10:30:03 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.

http://tiny.pl/h8ns4

a teraz wyobraź sobie, że na miejscu rowerzysty jest 40-tonowa ciężarówka.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-08 06:59:15
Autor: kogutek444
W dniu środa, 8 maja 2013 15:20:20 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]

> pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.

a teraz wyobraź sobie, że na miejscu rowerzysty jest 40-tonowa ciężarówka.

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

Co tu sobie wyobrażać. Samochód unieruchomiony. Przyjeżdża Policja. Sprawdzają tego z osobówki alkomatem. Wychodzi 1,8. Potem sprawa i dwa lata bezwzględnej odsiadki po odliczeniu wszystkich ulg za dobre sprawowanie na przykład. W międzyczasie powinni mu ostro wpierdolić za całokształt. Nikt normalny nie ucieka i nie zostawia na drodze rannego człowieka.

Data: 2013-05-08 14:29:17
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Wed, 08 May 2013 06:59:15 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

> [...]

> pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.

a teraz wyobraź sobie, że na miejscu rowerzysty jest 40-tonowa

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

[...]

sprawdzić czy nie to

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-08 07:47:55
Autor: kogutek444

napisał:

> [...]

> sprawowanie na przykład. W międzyczasie powinni mu ostro wpierdolić za

> całokształt. Nikt normalny nie ucieka i nie zostawia na drodze rannego

sprawdzić czy nie to

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

sprawdzić czy nie co?

Data: 2013-05-09 10:43:15
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Wed, 08 May 2013 07:47:55 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

sprawdzić czy nie co?

nie tylko nie umiesz cytować ale i czytać na co odpowiadasz? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-09 17:58:08
Autor: kogutek444
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc ciga j...
W dniu czwartek, 9 maja 2013 12:43:15 UTC+2 uytkownik masti napisa:
Dnia piknego Wed, 08 May 2013 07:47:55 -0700 osobnik zwany kogutek444

napisa:

> sprawdzi czy nie co?

nie tylko nie umiesz cytowa ale i czyta na co odpowiadasz? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi, to grunt zabija!" T.Pratchett

Jak gwno nie potrafi pywa to mwi e woda za rzadka. Jak przymu bagienny nie ma nic do powiedzenia to pisze o cytowaniu, odpowiadaniu, kodowaniu. Bujaj si frajerze.

Data: 2013-05-10 09:59:32
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Thu, 09 May 2013 17:58:08 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Jak gówno nie potrafi pływać to mówi że woda za rzadka. Jak przymuł
bagienny nie ma nic do powiedzenia to pisze o cytowaniu, odpowiadaniu,
kodowaniu. Bujaj się frajerze.

i wyszła cała Twoja natura. Coś jeszce równie merytotycznego napiszesz?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-10 03:22:20
Autor: kogutek444
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc ciga j...
Nic wicej w tym temacie merytorycznie o Tobie nie da si napisa. Trzy zdania i nic doda si nie da.

Data: 2013-05-10 10:29:12
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Fri, 10 May 2013 03:22:20 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Nic więcej w tym temacie merytorycznie o Tobie nie da się napisać. Trzy
zdania i nic dodać się nie da.

a wątek jest o mnie? pogrążasz się coraz bardziej.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-10 03:55:02
Autor: kogutek444
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc ciga j...
W dniu pitek, 10 maja 2013 12:29:12 UTC+2 uytkownik masti napisa:
Dnia piknego Fri, 10 May 2013 03:22:20 -0700 osobnik zwany kogutek444

napisa:

> Nic wicej w tym temacie merytorycznie o Tobie nie da si napisa.. Trzy

> zdania i nic doda si nie da.

a wtek jest o mnie? pograsz si coraz bardziej.

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi, to grunt zabija!" T.Pratchett

Jak bym si nie pogra to i tak zawsze bd sta na Twoich ramionach.

Data: 2013-05-10 11:11:13
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Fri, 10 May 2013 03:55:02 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Jak bym się nie pogrążał to i tak zawsze będę stał na Twoich ramionach.

jak przedszkolak

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-08 16:18:41
Autor: tᴏ
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
masti wrote:

sprawdzić czy nie to

Wróć na polski lub wytrzeźwiej, ginekomasti.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-10 10:15:35
Autor: Jan Koval
Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...

raczej by już nie uciekł... tak szybko.

Data: 2013-05-10 09:28:33
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Fri, 10 May 2013 10:15:35 +0200 osobnik zwany Jan Koval
napisał:

[...]

no jak nie. Zobacz jak szybko trollik zaniemówił i zniknął? Może trzeba poszukać pod 40 tonami? :)

mst <at> gazeta <.> pl

Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...