Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...

Data: 2013-05-07 15:37:19
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Tue, 07 May 2013 10:30:03 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.

na razie to ty jesteś winny kiepskiego trollingu

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-07 15:55:04
Autor: tᴏ
masti wrote:

na razie to ty jesteś winny kiepskiego trollingu

Nie oceniaj innych po sobie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-07 19:13:15
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 07 May 2013 15:55:04 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

masti wrote:

na razie to ty jesteś winny kiepskiego trollingu

Nie oceniaj innych po sobie.

zaraziłeś się mkarwanizmem?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-07 20:55:44
Autor: tᴏ
masti wrote:

zaraziłeś się mkarwanizmem?

To, że Ty zaraziłeś się mkarwanizmem nie oznacza, że inni także zarazili się mkarwanizmem. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-08 00:11:18
Autor: live_evil
Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
On 07.05.2013 22:55, tᴏ wrote:
masti wrote:

zaraziłeś się mkarwanizmem?

To, że Ty zaraziłeś się mkarwanizmem nie oznacza, że inni także zarazili
się mkarwanizmem. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

Standardowa metoda trollowania ;-)
Wysil się bardziej.

--
live_evil

Data: 2013-05-07 22:40:31
Autor: tᴏ
live_evil wrote:

Standardowa metoda trollowania ;-)
Wysil się bardziej.

Ostrzegam Pana, że pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione
Ostrzegam Pana, że w sposób bezprawny podszywa się Pan pode mnie, chcąc
wywołać wrażenie, że Pańskie listy zostały napisane przeze mnie.
Zgodnie z art. 212 § 1 i 2 KK jest to czyn zabroniony

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-08 00:57:11
Autor: live_evil
On 08.05.2013 00:40, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

[...]

Kolejny troll na miarę Arnolda B. ;-)

--
live_evil

Data: 2013-05-08 01:16:27
Autor: live_evil
On 08.05.2013 01:13, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

Kolejny troll na miarę Arnolda B. ;-)

Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

ojojoj zapętliłeś się trollu ;-)

--
live_evil

Data: 2013-05-07 23:20:00
Autor: tᴏ
live_evil wrote:

ojojoj zapętliłeś się trollu ;-)

Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i

Data: 2013-05-08 01:23:57
Autor: live_evil
On 08.05.2013 01:20, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

ojojoj zapętliłeś się trollu ;-)

Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Ile razy jeszcze wkleisz ten tekst?
Nawet zabawny wydajesz się czasami strasząc tak nieudolnie ;-)

--
live_evil

Data: 2013-05-08 12:00:54
Autor: live_evil
On 08.05.2013 01:55, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

Ile razy jeszcze wkleisz ten tekst?
Nawet zabawny wydajesz się czasami strasząc tak nieudolnie ;-)

Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

Lol, umiesz coś sam wymyślić, czy tylko ctrl+c, ctrl+v?.
Który tekst teraz wkleisz? "ostrzegam..." czy "nie oceniaj..."? :P

--
live_evil

Data: 2013-05-08 11:36:47
Autor: tᴏ
live_evil wrote:

[...]

Prawda w oczy kole?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-08 13:57:36
Autor: live_evil
On 08.05.2013 13:36, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

[...]

Która prawda? Ta, że jesteś idiotą, czy ta, żeś troll? ;-)
Który tekst teraz wylosujesz i wkleisz?

--
live_evil

Data: 2013-05-08 14:46:21
Autor: tᴏ
live_evil wrote:

Która prawda? Ta, że jesteś idiotą, czy ta, żeś troll? ;-) Który tekst
teraz wylosujesz i wkleisz?

Jeśli Ciebie uważają za idiotę i trolla to nie musi oznaczać, że innych też uważają za idiotów i trolli. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-08 17:50:06
Autor: live_evil
On 08.05.2013 16:46, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

[...]

I się trollu zapętliłeś :-)
Jesteś płytki i przewidywalny.
To jak, liczymy ile razy wkleiłeś ten sam tekst?

--
live_evil

Data: 2013-05-08 18:32:32
Autor: live_evil
On 08.05.2013 18:18, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

I się trollu zapętliłeś :-)
Jesteś płytki i przewidywalny.
To jak, liczymy ile razy wkleiłeś ten sam tekst?

Prawda w oczy kole?

Już się pytałem, o którą prawdę ci chodzi, ale jak rasowy troll wymigałeś się od odpowiedzi, więc pytanie powtarzam"

Data: 2013-05-08 23:23:34
Autor: tᴏ
live_evil wrote:

Już się pytałem, o którą prawdę ci chodzi, ale jak rasowy troll
wymigałeś się od odpowiedzi, więc pytanie powtarzam" "Która prawda? Ta,

Data: 2013-05-09 01:50:27
Autor: live_evil
On 09.05.2013 01:23, tᴏ wrote:
live_evil wrote:
Który tekst teraz wylosujesz i wkleisz?
                                   ^^^^^^^^

Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

:-)))))))))))

--
live_evil

Data: 2013-05-09 00:53:58
Autor: tᴏ
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
live_evil wrote:

:-)))))))))))

Prawda w oczy kole?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-09 02:53:50
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 9 maja 2013 11:43:30 UTC+2 użytkownik live_evil napisał:
On 09.05.2013 02:53, tᴏ wrote:

> Prawda w oczy kole?

Nudny jesteś.

Ale nażarty. http://u.42.pl/2JVt

Data: 2013-05-09 12:14:07
Autor: live_evil
On 09.05.2013 11:53, rmikke wrote:
W dniu czwartek, 9 maja 2013 11:43:30 UTC+2 użytkownik live_evil napisał:
On 09.05.2013 02:53, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

:-)))))))))))

Prawda w oczy kole?

Nudny jesteś.

Ale nażarty. http://u.42.pl/2JVt

Oj tam już nawet nie można ponabijać się z trolla? ;-)

--
live_evil

Data: 2013-05-09 11:43:30
Autor: live_evil
Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
On 09.05.2013 02:53, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

:-)))))))))))

Prawda w oczy kole?

Nudny jesteś.

--
live_evil

Data: 2013-05-09 03:59:18
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 9 maja 2013 12:14:07 UTC+2 użytkownik live_evil napisał:

> Ale nażarty. http://u.42.pl/2JVt

Oj tam już nawet nie można ponabijać się z trolla? ;-)

Jeżeli akurat ten troll Cię bawi, to sugerowałbym, żebyś wziął karteczkę i napisał po obu stronach "Odwrócić!".
Endless fun!

Data: 2013-05-10 08:06:39
Autor: DoQ
Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
W dniu 2013-05-09 11:43, live_evil pisze:
:-)))))))))))
Prawda w oczy kole?
Nudny jesteś.

Ty z kolei musisz być jakimś idiotą, skoro spodziewając się reakcji nadal odpisujesz na to samo.

Data: 2013-05-10 11:42:12
Autor: live_evil
On 10.05.2013 08:06, DoQ wrote:
[...]

Ciągle żywię nadzieję, że się wysili i napisze coś nowego ;-)

--
live_evil

Data: 2013-05-10 08:34:15
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel@doq.gmail.com> napisał w wiadomości news:kmi3an$1sv$1mx1.internetia.pl...
[...]

Takie rzeczy to tylko na pms.

Data: 2013-05-09 12:17:00
Autor: Michoo
On 09.05.2013 01:50, live_evil wrote:
On 09.05.2013 01:23, tᴏ wrote:
live_evil wrote:
[...]

Eeetam. (Dziwię się w sumie, że nikt nie zrobił tego Arnoldowi B.)

Podeślij mu swoje dane, niech cię pozwie, zapłaci tylko koszta a ty będziesz miał wyrok sądowy, że nazwanie trolla trollem nie wypełnia znamion czynu opisanego w art. 212 KK ani 216 KK - to się do oprawienia w ramkę nadaje ;).

(Nie mówiąc o tym, że "czy można pomówić pseudonim" była dość dyskusyjną kwestią.)

Istotne jest w tym paragrafie "o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku. ".

Ktoś trollując publicznie objawia, że posiada takie a nie inne właściwości, więc stwierdzenia "użytkownik tᴏ trolluje/zachowuje się jak troll/jest trollem" nie są pomówieniem.

Michoo

Data: 2013-05-08 12:45:59
Autor: Mario
W dniu 2013-05-08 01:55, tᴏ pisze:
live_evil wrote:

Ile razy jeszcze wkleisz ten tekst?
Nawet zabawny wydajesz się czasami strasząc tak nieudolnie ;-)

Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

Ty to losujesz z puli zawierającej 3 teksty?

MD

Data: 2013-05-08 13:31:48
Autor: Artur Maśląg
live_evil wrote:

Ile razy jeszcze wkleisz ten tekst?
Nawet zabawny wydajesz się czasami strasząc tak nieudolnie ;-)

Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

Ty to losujesz z puli zawierającej 3 teksty?

Najwyraźniej coś pogubił, albo generator się zepsuł - nie
widziałem jeszcze tekstu o wężu ogrodowym :)

Data: 2013-05-08 14:46:46
Autor: tᴏ
Mario wrote:

Ty to losujesz z puli zawierającej 3 teksty?

Mkarwana znasz? ;)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-08 10:33:44
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Wed, 08 May 2013 00:57:11 +0200 osobnik zwany live_evil
napisał:

Kolejny troll na miarę Arnolda B. ;-)

a w zyciu. Arnold mimo wszystko coś potrafił.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-08 11:37:20
Autor: tᴏ
masti wrote:

Arnold mimo wszystko coś potrafił.

I to Was różni. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-08 13:32:32
Autor: masti
Dnia pięknego Wed, 08 May 2013 11:37:20 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

masti wrote:

Arnold mimo wszystko coś potrafił.

I to Was różni. :>

skoro zamiast mózgu masz Poloneza Roya

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-08 14:45:14
Autor: tᴏ
masti wrote:

I to Was różni. :>

skoro zamiast mózgu masz Poloneza Roya

Piłeś coś, ginekomasti?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-09 08:53:11
Autor: masti
Dnia pięknego Wed, 08 May 2013 14:45:14 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

masti wrote:

I to Was różni. :>

skoro zamiast mózgu masz Poloneza Roya

Piłeś coś, ginekomasti?

widzisz trolliku, tylko tyle potrafisz. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-07 21:48:19
Autor: Ghost

Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości news:518923d8$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
masti wrote:

na razie to ty jesteś winny kiepskiego trollingu

Nie oceniaj innych po sobie.

Gratuluje, czy jest ktos w usenecie kto nie uzna Ciebie za idiote?

Data: 2013-05-07 20:56:52
Autor: tᴏ
Ghost wrote:

Gratuluje, czy jest ktos w usenecie kto nie uzna Ciebie za idiote?

To, ze Ciebie uważają za idiotę nie oznacza, że innych tez uważają za idiotę. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-08 00:11:50
Autor: live_evil
On 07.05.2013 22:56, tᴏ wrote:
Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

Powtarzasz się.

--
live_evil

Data: 2013-05-08 01:13:57
Autor: live_evil
Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
On 08.05.2013 00:40, tᴏ wrote:
live_evil wrote:

Powtarzasz się.

[...]

I co mi zrobisz? ;-)
Strzelanie paragrafami nie zmieni faktu, żeś troll.

--
live_evil

Data: 2013-05-08 11:59:54
Autor: Ghost

Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości news:51898c13$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
live_evil wrote:

[...]

Udawanie, ze niby zarciles mkarwanem, nic nie zmieni.

Od dawna jestes powszechnie uznawany za idiote. Trollowac tez trzeba umiec.

Data: 2013-05-08 11:32:32
Autor: tᴏ
Ghost wrote:

Od dawna jestes powszechnie uznawany za idiote.

A Ty za idiotę.

Trollowac tez trzeba
umiec.

Jestem w tym mistrzem. :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-09 09:00:25
Autor: Ghost

Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości news:518a37d0$0$1259$65785112news.neostrada.pl...
Ghost wrote:

Od dawna jestes powszechnie uznawany za idiote.

Jestem w tym mistrzem. :)

Zgadza sie.

Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...