Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...

Data: 2013-05-08 13:20:20
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Tue, 07 May 2013 10:30:03 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.

http://tiny.pl/h8ns4

a teraz wyobraź sobie, że na miejscu rowerzysty jest 40-tonowa ciężarówka.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-10 10:15:35
Autor: Jan Koval
Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...

raczej by już nie uciekł... tak szybko.

Data: 2013-05-10 09:28:33
Autor: masti
Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...
Dnia pięknego Fri, 10 May 2013 10:15:35 +0200 osobnik zwany Jan Koval
napisał:

[...]

no jak nie. Zobacz jak szybko trollik zaniemówił i zniknął? Może trzeba poszukać pod 40 tonami? :)

mst <at> gazeta <.> pl

Rowerzysta spowodowa wypadek, kierowc cigaj...